EUPMt - GMA2007
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.



 
ÍndexCercarÚltimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió

 

 Concert 5 d'Abril BADALONA, PUNK!!! joder llegiu!

Ir abajo 
5 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2
AutorMissatge
birres89

birres89


Nombre de missatges : 256
Data d'inscripció : 04/02/2008
Edad : 34
Ubicació : la selva-maresma

Concert 5 d'Abril BADALONA, PUNK!!! joder llegiu! - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Concert 5 d'Abril BADALONA, PUNK!!! joder llegiu!   Concert 5 d'Abril BADALONA, PUNK!!! joder llegiu! - Página 2 Icon_minitimeDv Abr 03, 2009 8:50 pm

el "punk" americà i el concepte d'un post teu anterior de "no crostas" es contradiu molt. aquests americans punkis amb naixament a los angeles no té res més que destruir per destruir, i només es pot ballar ballar si vas de farlopa fins al cul
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.flickr.com/photos/gbr_birres
BennahCleanPunk

BennahCleanPunk


Nombre de missatges : 51
Data d'inscripció : 24/03/2009
Ubicació : MOi!et

Concert 5 d'Abril BADALONA, PUNK!!! joder llegiu! - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Concert 5 d'Abril BADALONA, PUNK!!! joder llegiu!   Concert 5 d'Abril BADALONA, PUNK!!! joder llegiu! - Página 2 Icon_minitimeDv Abr 03, 2009 9:14 pm

de farlopa?? sobretot els Straight Edges no?? jejej, jo crec que allà com aquí hi ha de tot, pero l'Straight Edge és una altra manera de veure les coses: Gent Sana, Mentalitat POSITIVA... etc. jo no ho soc d'Straight pero si qu comparteixo molts dels seus principis...

http://es.wikipedia.org/wiki/Straight_edge (llegeix Smile )

jo crec que mes es contradiuen els "punkis" d'aqui perque l'altre dia, per exemple, van tocar els Vomito (no m'agraden, no...) i van tocar amb uns amplis i uns instruments de la parra... i van de tot el contrari... de punkis, de classics, etc... i així mil grups més et puc dir, que fan el mateix, diuen unes coses a les seves cançons pero les guitarres i els amplis si han de ser de la millor marca... llavors els Rancid si son pijopunks... no? si token amb els mateixos instruments i els mateixos amplis... ells com a minim no s'enganyen a si mateixos... jejej Wink


apaliii!!
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.myspace.com/berneil
GrandeGlande

GrandeGlande


Nombre de missatges : 125
Data d'inscripció : 18/02/2008
Edad : 37
Ubicació : Manresa & Mataro

Concert 5 d'Abril BADALONA, PUNK!!! joder llegiu! - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Concert 5 d'Abril BADALONA, PUNK!!! joder llegiu!   Concert 5 d'Abril BADALONA, PUNK!!! joder llegiu! - Página 2 Icon_minitimeDl Abr 06, 2009 5:55 pm

Estic una mica amb en birres, nose, yo el Punk de nort-america crec que nomes te de punk el nom, aixo es mes musica MTV on els seus autors no son mes que uns venuts/nens de mamà que es creuen molt durs i, al fi i a la cap, son igual de basura que els que fan musica pop. El punk real es el que va explotar a UK, gent del carrer que parla sobre coses dures perque ells realmente son així de destructius fins, inclus, el punt de acabar amb la seva propia vida (el Vicious es es un bon exemple, un pavo que a vegades anava a en entrevistes sangran i que va morir per ser algú a la altura de lo que es parlava en les lletres del grup).En canvi, aquest grups americans poden cridar y dir misa en les lletres pero no deixen de ser gent que viu de puta mare y que el marron mes gran que han tingut ha sigut insultar al veí, no son punks reals, son nomes un producte mes per a joves que busquen una llum.

Així es com veig yo la cosa, un punk real es l'evaristo, un pavo que pot parlar del que parla perque ell es aixi, es real, no viu entre algodones y, per tant, no li fa falta cridar ni fer el deficient en l'escenari per justificarse. Per altra banda, no dic que la musica aquesta de US estigui mal, lo unic que no hauria de dirse Punk, es com un insult, es com si els teletubbies es droguesin,xdd.

**
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.vichne.com
BennahCleanPunk

BennahCleanPunk


Nombre de missatges : 51
Data d'inscripció : 24/03/2009
Ubicació : MOi!et

Concert 5 d'Abril BADALONA, PUNK!!! joder llegiu! - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Concert 5 d'Abril BADALONA, PUNK!!! joder llegiu!   Concert 5 d'Abril BADALONA, PUNK!!! joder llegiu! - Página 2 Icon_minitimeDl Abr 06, 2009 11:56 pm

buenu nois, quan us vegi a TOTS els concerts de punk, i amb les vostres bandes de Punk tocan a totes les okupes i a tots els concerts i sempre que pogueu us tindre en consideració... com que de moment no us e vist mai enlloc i sóc jo l'únic d'aquí que vaig a TOTS i repeteixo TOTS els concerts i conec a la gent i m'he mogut per Europa i he vist i he tocat i he parlat... doncs em quedu amb la meva opinió, jo crec que vosaltres sabeu del punk lu que sap la wikipedia i punt.

L'Evaristo no es ni punk ni res, és més, em poses el pitjor exemple, que tothom de la moguda d'aquella epoca diu que es un imbecil i un vengut... i el punk que va explotar a UK se'l van inventar 4 greñuts que es deien Ramones a USA... xD pero respectu tot el que dieu i no vull semblar el que sambleu vosaltres, els tipics repelents que van dient el que es PUNK i el que NO... que ja he dit abans que aquest debat em sembla penos...

Per altra banda no crec que el fet de que a una persona li agradi el punk, tingui una banda i es vesteixi del rollo aquest no dona peu a que els demes els jutgem per si va foten osties pel carrer, es xuta heroina, o crida a la veina (com dius tu)... perque li diguin si es mes punk o menys, o com dic jo que guanyi punkipuntos o els perdi... cadascú fa el que pot i el que vol... o no? em de seguir unes pautes de conducte els que ens agrada el punk? pero el punk no anava d'aixo? de fer el que vulguessim i actuar segons creiem? o som un ramat més d'ovelles? amb les seves normes...

Cal dir que jo quan dic PUNK em refereixo a tot el moviment en si: Punk-Rock, Hardcore-Punk, Skate-Punk, Punk de tota la vida (77 UK, i demes), Oi!, fins i tot dirty reggae, com fan els aggrolites o el tim armstrong, nosé, jo sé que en aquest sentit no sóc un tancat i aprenc molt de tots els grups que escolto i no em crec el millor com per dir lu meu i el que dic jo és el millor sinó que intentu veure més enllà, el que m'ha de dir cada grup, el que em pot ensenyar (per aixo em fixo amb els grups de USA, que toquen com monstres, en canvi els españols fan merda de quintes i la bateria TU PA TU PA que passarse 30 anys aixi i dient les mateixes frases, i pensan en la mateixa merda ja es prou trist...)

Esperu com a minim fer-vos reflexionar i aportar una mica de llum a aquest tema que ja el veig massa fosc desde fa anys... si la gent continua pensan com vosaltres, anem malament... en canvi a Berlin, San Francisco, etc. la gent pens diferent, i alla si va bé la cosa... i els concerts s'omplen, i surten bandes noves... aqui que? tu GrandeGlande que faras cuan es mori l'Evaristo? el Punk haurà mort no? jejeje (sense ganes d'ofendre pero esque ja se m'encalla una mica aquest post...)


Gràcies! cheers
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.myspace.com/berneil
BennahCleanPunk

BennahCleanPunk


Nombre de missatges : 51
Data d'inscripció : 24/03/2009
Ubicació : MOi!et

Concert 5 d'Abril BADALONA, PUNK!!! joder llegiu! - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Concert 5 d'Abril BADALONA, PUNK!!! joder llegiu!   Concert 5 d'Abril BADALONA, PUNK!!! joder llegiu! - Página 2 Icon_minitimeDt Abr 07, 2009 12:05 am

GrandeGlande escrigué:
En canvi, aquest grups americans poden cridar y dir misa en les lletres pero no deixen de ser gent que viu de puta mare y que el marron mes gran que han tingut ha sigut insultar al veí, no son punks reals, son nomes un producte mes per a joves que busquen una llum.
**

tampoc crec que siguis mes punki per tenir mes marrons, ni per drogarte mes, ni per matar a més velles indefenses...

i una altra cosa... a quin llibre o manual t'explica ben be que es un PUNK real? esque no l'he trobat al google... jajaja

El concert d'ahir una passada!! puc dir que la veu i les lletres d kasparrata no em molen, pero tocan be els fills de puta, i foten coña que aixo sempre es d'agrair, els Godfarts de puta mare com sempre i The Unseen els putus amos, molt flipan!!! i no se perque, NO US VAIG VEURE A NINGU dels que méstan discutin aqui el que es punk o el que no... alien

APALII!!! bona setmana santa!
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.myspace.com/berneil
GrandeGlande

GrandeGlande


Nombre de missatges : 125
Data d'inscripció : 18/02/2008
Edad : 37
Ubicació : Manresa & Mataro

Concert 5 d'Abril BADALONA, PUNK!!! joder llegiu! - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Concert 5 d'Abril BADALONA, PUNK!!! joder llegiu!   Concert 5 d'Abril BADALONA, PUNK!!! joder llegiu! - Página 2 Icon_minitimeDc Abr 08, 2009 1:39 am

Si ya sesta trabant aquest debat,xd. Enfi... mes que res la meva conclusio es que el concepte Punk crec que no hauria de referirse a bandes d'aquestes americanes/pijes/mtv/skaters y demés, doncs, la seva filosofia está molt lluny de la que tenien les bandes que decades enrere van establir el genere. Res es millor ni pitjor, simplement els primers son gent de carrer que canten lletres destructibes y "crudes" perque es la seva realitat, y els segons van de durs, rebels y anti-cosas cuan els seus pares encara els hi ha plaxen la roba. Be es cert que dels punks originals (entenem per originals els pioners de decades enrere) van establir unes bases que avui en dia les repeteixen molts grups de manera falsa (tal com el tu comentas bernat), pero això es una cosa que, dintre de un genere, sempre pasa, gent que no sent aquell estil fa una banda y adultera el genere. El que no pot ser es arribar a l'extrem de que sorgeixi un genere en tota la seva totalitat que es basi en aixo, adulterar y donar una versio falsa del que es el punk. No es que em molesti, perque el punk no magrada massa i es cert que hi ha molta banda emergent que nomes son punks xk veuen calimoxo y mosto, pero es com un atentat a la historia y a la cultura d'un genere que això vagi més enllà y, el que era un genere alternatiu anti-comerç, es transformi amb tot lo contrari; perque em sembla que mantalitats tan diferents com la de Eskorbuto y Green Day no es poden posar en un genere en comu, son contraries: carrer/industria. La unica solucio es que, quan es parli de punk americà, es mencioni tal com: "punc", perque la K es una lletra que els i queda com a disfressa.

Això tambe pasa una mica en el genre dark, on la moda emo esta fent que ara grups punc-emo-pop-mtv-gays-ploramiques com My chemical Romance sels consideri de l'escena quan, en realitat, dintre de la propia escena ningu els te en compte. Si volen plorar i anar de negre em sembla be, pero que no pretenguin parlar de suicidis ni polles quan a la primera que els tiren una ampolla en directe sen van corrents al backstage a menjar una mica de pegadolsas y fresitas y, com no, polles com a bons gays que son.

Si em volen menjar la polla tambe ma sembla be, pero que no adulterin una de les poques coses autentiques d'aquest mon: el rock. Y en el cas del debat, el Punk-original. Pero l'emo y el punc no son coses autentiques, nomes son generes nascuts a base de bandes formades per nens de papa que volien ser rebels per un dia.

P.D: Vaig a escoltar el nou disc de Green day, 21 century breakdown?

**
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.vichne.com
BennahCleanPunk

BennahCleanPunk


Nombre de missatges : 51
Data d'inscripció : 24/03/2009
Ubicació : MOi!et

Concert 5 d'Abril BADALONA, PUNK!!! joder llegiu! - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Concert 5 d'Abril BADALONA, PUNK!!! joder llegiu!   Concert 5 d'Abril BADALONA, PUNK!!! joder llegiu! - Página 2 Icon_minitimeDc Abr 08, 2009 12:41 pm

buenu, la meva conclusió esque avui per avui em quedu amb les bandes de USA i les noves bandes que estan sorgin per Europa, he anat a molts concerts i quan venen bandes d'allà és diferent, toquen diferent... Jo veig bandes de UK del 77 i veig gent gran, que s'ha acabat, que ja no m'ho crec el que em diuen, que toquen igual que fa 30 anys i em fan vibrar perque és la música que escolto pero no igual, i veig bandes de xavals de 20 anys de USA o d'Alemanya o d'on sigui i flipu, flipu la energia, flipu com toquen, i pensu que no és veritat que tiempos pasados siempre fueron mejores, per mi això no val... Continuo dient que no fa falta haver matat a 10 persones i ser un megayonki de la heroina per saber que és el punk i per tenir una banda de punk "real" com dius tu!!

Et deixu un video on es veu clarament uns perros viejos que els hi passan las riendas del punk-rock a uns tius una mica mes joves (que ja són vells també) pero nosé, per mi es molt significatiu, i per mi les bandes del 77 que no són gens dolentes també haurien de fer el mateix, deixar la escena pels joves, perque això està molt enquistat... Jo veig al cantan de UK Subs que em diu que me'n vagi a les RIOTS RIOTS i nose, pensu: pero tu m'acompanyaras? o et quedaras a casa tapat amb una manta? si ets un vell tiu!! Et puc posar d'exemple els Stiff Little Fingers, són un GRUPÀS!! però ara ja s'han fet grans i ja no fan punk, ara toquen bé, rock així de calitat jajajaj i els escoltes quan eren xavals i només amb la veu i les lletres ja flipes! i un altre exemple, que han fet els d'eskorbuto per la escena d'AVUI? jo crec que res, simplement ells van crear un virus, el van escampar, i despres morts els van idealitzar, com que jo no VULL MORIR, ni que em matin, per mi no és l'exemple a seguir, ni l'exemple de punk-rock, perque el punk-rock el primer de tot és una música, que expressa molt i vol dir moltes coses i tot el que tu vulguis, pero música i em sembla que MORT no pots tocar res, ni cantar, ni res de res...

encara no entenc aquesta mania de que si no ets un xungo o un drogata no pots ser punk... hi ha molts punks antidrogues, i molts punks que li van be les coses, i que tenen fills (jo ho he vist!!) pero aviam, tu no pots ser el que vulguis? o sigui, tu no pots ser dark si no t'intentes suicidar 3 cops per setmana? esque no ho entenc, atu t'agrada una musica, una estetica, una cultura, pero pots pensar per tu mateix? o automaticament t'has de transformar? esque estem parlan de gustos musicals i culturals o de sectas?

Potser el problema que ha tingut el punk, i com dius tu el dark o els skins mateixos es que la gent s'hi ha ficat pero no ha pensat per si mateixos, s'hi han ficat com robots, del rollo: me aprendo esto y ya soy skin, me compro botas y me rapo... i jo pensu que en cap cas ha de ser així, tu ets tu, una persona, que desprees pot ser que tagradi el punk, o el rollo dark, pero la persona està allà! sempre! no pots budiarte el cervell i creuret tot el que et diuen cegament i comportarte com un robot! un punki: trenca coses, beu molt, té un gos, porta els cabells rarus, i es droga? NO PASSS! un dark: roba negre, cabells rarus, piercings, i un suicida en potencia? NO PAASSS! un skin: rapat, botas, polo, tejanos, ostias en el bar?? NOO PAASSS!

Vaya ROLLOOS que fotu!

El Video: