Nombre de missatges : 51 Data d'inscripció : 24/03/2009 Ubicació : MOi!et
Assumpte: Concert 5 d'Abril BADALONA, PUNK!!! joder llegiu! Dl Mar 30, 2009 8:38 pm
Ei aquest post va per a qui li agradi encara que sigui una mica el PUNK i el HARDCORE, siusplau el dia 5 d'Abril ve a Badalona (Sala Estraperlo) el grup The Unseen, és un grup molt important de l'escena i toquen amb un grup de colegues que es diu Godfarts, i amb un altre grup que es diu Kasparrata que personalment ami no m'agraden pero per gustos colors, és important que si us agrada el punk i voleu que es montin mes concerts com aquest (bandas de USA, bones bandes d'europa, etc.) vingueu a TOTS els concerts, fa falta una mica d'Unitat i una mica menys de crostes... ja sabeu, menys gossos i flautes, punkirastes, drogatas i mes gent als concerts!!
Us deixu els myspaces dels grups:
www.myspace.com/godfarts (suicidal kids la puta polla!! el futur de barna clarameeeent!)
www.myspace.com/theunseen (punk-core mitics USA!)
www.myspace.com/kasparratapunk (weno... a qui li agradi el punk espanyol que u escolti...)
Myspace de la sala: www.myspace.com/estraperloclubdelritme
És Important!!
APA! i si coneixeu a algu que li pugui agradar aquest rollo, li dieu també! merci....!!!!
clumsy
Nombre de missatges : 42 Data d'inscripció : 12/02/2008 Ubicació : Barcelona / Girona / Al Quds
Assumpte: Re: Concert 5 d'Abril BADALONA, PUNK!!! joder llegiu! Dl Mar 30, 2009 11:24 pm
Doncs jo em quedo amb els mítiquissims australians Hard-ons que també tocaran a l'estraperlo però el dia 18 d'abril sino vaig errat! I amb els històrics Rabia Positiva de Sants!
Ah, i el 21 Walls Of Jericho per a qui prefereixi una mica de metalcore. Dels directes mes intensos que he vist mai!
BennahCleanPunk
Assumpte: Re: Concert 5 d'Abril BADALONA, PUNK!!! joder llegiu! Dl Mar 30, 2009 11:34 pm
home aquests Hard-Ons es un altre rollo! el dia de wells of jerico jo anire tmbe, pero per H2O que em flipan, mirat els godfarts que son mortals... lu dakests nens no es normal, ronden els 18 (i menys) anys tots els del grup... flipans!!
No era la meva intenció fer l'agenda de l'Estraperlo aqui pero els godfarts son colegues i necesiten ajuda, que els coneguin i que vagin als seus concerts!! jejeje
vinga tiu merci per llegir aixo i per contestar!! apali! (nose qui ets pero wenu... jejej)
birres89
Nombre de missatges : 256 Data d'inscripció : 04/02/2008 Edad : 35 Ubicació : la selva-maresma
Assumpte: Re: Concert 5 d'Abril BADALONA, PUNK!!! joder llegiu! Dt Mar 31, 2009 12:33 am
Posats a anunciar grans concerts, a la Mirona de Salt, (Girona) els grandíssims reis de l'streetpunk, Cock Sparrer, grup que fa 2-3 concerts a l'any i per primer cop a la península des de fa temps... entrades quasi esgotades tot i que el concert és a finals de setembre
per cert, kasparrata mola!
BennahCleanPunk
Assumpte: Re: Concert 5 d'Abril BADALONA, PUNK!!! joder llegiu! Dt Mar 31, 2009 12:44 am
ja els he vist dos cops jo Cock Sparrer jajaja, i molen molt pero tampoc ni a per taaan eee birres, ami em molen mes grups nous de joves que ara estan sortin amb força!! token moltes de noves que es fan una mica machacones i repetitives... els cookies! pero si si es concertas, jo si hi vaig sera per les altres bandes, de moment Bad Co. Project, aviam les altres!!
ALAA peñaaaa!!!
aqui agenda de conciertos molones!
BennahCleanPunk
Assumpte: Re: Concert 5 d'Abril BADALONA, PUNK!!! joder llegiu! Dt Mar 31, 2009 12:47 am
per cert kasparrata molara musicalment i desde fa poc (k abans era bastan guarro) pero les lletres ami em foten cagar... no m'hi sento gens identificat! jajaa
apaliii!
birres89
Nombre de missatges : 256 Data d'inscripció : 04/02/2008 Edad : 35 Ubicació : la selva-maresma
Assumpte: Re: Concert 5 d'Abril BADALONA, PUNK!!! joder llegiu! Dt Mar 31, 2009 12:58 am
running riot o england belongs to me són temazos que mai superarà cap grup d'street punk, ni lokaime, ni els craquissims cockney rejects, ni the addicts (Van tocar a l'edició anterior)... per cert, al maig retorna KOP a sàrria de ter amb berri txarrak i no sé qui més
BennahCleanPunk
Assumpte: Re: Concert 5 d'Abril BADALONA, PUNK!!! joder llegiu! Dt Mar 31, 2009 1:25 am
wenu birras jo esque a la de england belongs to me li canviu england per cualsevol altre pais (USA, SPAIN, o el k vulguis) i em sembla una horterada patriotica... no soc dels que pensa que perke siguin ells els hi agi daguantar tot... runnin riot si mola molt, pero ja aixo k em dius de KOP i berri... jo passu daixo!! ami donam mes hardcore skate-punk i tal i no xorradas amb ideologia... jajaja soc un ranci ja u se, pero mes rancis em semblen ells amb les seves idees i les seves lletres i les seves cançons... (parlu dels k es fiken en politika...) els berri... no em molen perke no em molen i ja sta.. jajaj ranci, ranci... RANCID si k mola jajaja... pero si ens fikem a parlar de gustos.... ja quan ens coneguem mes ja parlarem de gustos que sino no ens entendrem... jajaja a newi a newi jajaja!
apa bona nit i no em contestis mes ja que vui anar a dormir!! jajaja
GrandeGlande
Nombre de missatges : 125 Data d'inscripció : 18/02/2008 Edad : 37 Ubicació : Manresa & Mataro
Assumpte: Re: Concert 5 d'Abril BADALONA, PUNK!!! joder llegiu! Dj Abr 02, 2009 10:09 pm
Po aixo de Walls Of Jericho no es una mica emo/mtv-punk americá d'aquest tan fals? Enfi, per sort sembla ser l'unica banda mencionada d'aquests cabals que tant li agraden al Mariano (juntament amb Strike Anywhere, el seus preferits,xd).
A mi de Punk així del autentic (de carrer) m'agrada Eyaculación Post Mortem^_^ A més, si ho compareu amb altres grups del pal el seu nom no resulta tan dolent, doncs, Semen de Rata, Kancer de Sida, Marcelino Punk y Vino, Sobredosis de Mistol, Kagando entre dos coches, Masturbacion Epileptika, Olor a Sobako, Alopecia Eskrotal, Tumor en el Ojal, Patada en la Papada, Erukto Interior Burto, Spermatozombies o Erukto Vaginal crec que fan mes pena.
BennahCleanPunk
Assumpte: Re: Concert 5 d'Abril BADALONA, PUNK!!! joder llegiu! Dj Abr 02, 2009 10:14 pm
autentic de carrer?? jaja pero tu els as vist en directe?? si foten alla unes paranoies i amb el ceremir akell i sons electronics i noseke... son una mica anada de la olla... pero si molen i em mola com canta el tiu! i com es pentinen jajaaj
suposu que jo entenc una altra cosa com a punk del carrer....
apaaa!
GrandeGlande
Nombre de missatges : 125 Data d'inscripció : 18/02/2008 Edad : 37 Ubicació : Manresa & Mataro
Assumpte: Re: Concert 5 d'Abril BADALONA, PUNK!!! joder llegiu! Dj Abr 02, 2009 10:33 pm
No, si no dubto que siguin potents i tal, poder Tokyo Hotel tambe es potent, nose (l'Anais o sabrá,xd). Pero a mi grups així em recorden a Green Day, Good Charlotte, etc. pero amb mes tralla...otras formas, the same shit,xd. Nose, son els mateixos nens pijos americans que els i be la vena revel, enfi, poder es cosa meva, nom feu cas^_^
Ara recordo un anunci de radio americà bastant antic que era sobre un campament per joves, els seus reclams eren: No et dutxis, pasa de las reglas, bebe hasta reventar, hazte una cresta y escucha The OffSpring! (tot això en angles) jajaj. Feia molt riure, tot i que discrepo amb ells perque TheOff es una banda a respectar, i que no siguin tius durs tampoc es culpa d'ells, no pretenien ser-ho suposo,xd.
Per mi punk del carrer son grups com els que he dit o altres mes classics com La Polla, Gatillazo, Eskorbuto, The Kagas and the meas, Boikot, Sex Pistols, Death Kennedis, etc Vamos, el punk amb les seves 4 lletres i sense crits de pavos amb perilla i roba skater de fons,xd.
BennahCleanPunk
Assumpte: Re: Concert 5 d'Abril BADALONA, PUNK!!! joder llegiu! Dj Abr 02, 2009 11:03 pm
Clar, per mi aixo es lu bo del punk que per cadascú és una cosa diferent!! i totes són bones!
Jo no sóc d'aquells que diu ESTO ES PUNK PORKE YO LO DIGO, simplement dic que hi ha molts tipus i hi ha punk k magrada i punk k no, igual que amb tot suposu, pero tambe crec que les coses canvien, milloren, avancen, i el punk tmbe ho ha fet i hi ha mil grups d'ara que per mi son tan o mes punk que els dabans... i molts grups d'abans que per mi son molt mes punk que els que as dit tu... jo no em sento identificat amb els yonkis, els borratxos, autodestructius, que s'autodenominen "punk", ni amb els arguments rancis ni les ideologies passades, duna altra epoca... per mi es una altra cosa... jejej nose si mexplico!
per mi el punk i el hardcore i no dic ke jo ho sigui, simplement el que ami m'agrada, pot englobar bons musics, gent sana, skaters, i xavals que su puguin i vulguin passar bé... no desgraciats sense futur... (aixo del no future... ja es va morir... jajaj)
Ja que poseu tantes bandes jo tambe en poso: Rancid, The Rabble, Godfarts, Street Dogs, The Casualties, Swingin Utters, Stiff Little Fingers, U.S. Bombs, PennyWise, Societys Parasities, Radio Dead Ones, 98 Mute, Bold, Youth Of Today, Black Flag, Minor Threat, BAD BRAINS, H2O, Frontkick, Lower Class Brats, Monster Squad, The Unseen... i així mil més... I que consti que els teus també els he escoltat i alguns els he vist (com al capullu de l'Evaristo... que no m'agrada gens... jajaj)
I el que intento fer jo es no jutgar, ni pels diners que tingui la gent, ni per les bambes que portin, ni per el canal de tele on surtin... jutgo a la gent pels seus fets i les seves conviccions, prque la gent som persones abans de punkis, o guarros, o pijos, o el que sigui... jejej
Ala no era la meva intencio rallar amb aquest tema, simplement donar el meu punt de vista... esque no m'agrada gaire aixo de: Aixo es PUNK, Aixo No... aquesta discusio nomes fa mal... i el que necesitem potser es més unitat i diversió...
APAAA!!!
GrandeGlande
Assumpte: Re: Concert 5 d'Abril BADALONA, PUNK!!! joder llegiu! Dj Abr 02, 2009 11:12 pm
Be...es cert, la questio es pasarso be i gaudir de la musica^^
Yo laltre dia vai ballar regaetton amb me novia, em vai baixar un disc de Chirie Vegas (gangsta rap del bo,xd) i fa 2 semanes vai ballar una mica de maquina a Activa, es a dir, trenquem barreres! jajaja
Aixo si, res a de treure que cadascu tingui la musica que a ell li agrada mes enlla de pasarso be, sino per escoltarla mentres ta fas palles, mentres et preguntes perque la fas tan petita o mentre veus com el teu millor amic es folla a te mare, es en aquests moments que necesites allo que realment tarriba a lanima, sigui metalhardextrembrutaldeath-punk, el chivi o industrial,xd.
apa, vaig a sopar**
BennahCleanPunk
Assumpte: Re: Concert 5 d'Abril BADALONA, PUNK!!! joder llegiu! Dj Abr 02, 2009 11:15 pm
no és això, pero bé... si tu ho entens així... Jo no...
Apa Bon Profit!
GrandeGlande
Assumpte: Re: Concert 5 d'Abril BADALONA, PUNK!!! joder llegiu! Dj Abr 02, 2009 11:43 pm
ñañaña....cof, cof
era un missatge complassiu l'anterior
tst**
BennahCleanPunk
Assumpte: Re: Concert 5 d'Abril BADALONA, PUNK!!! joder llegiu! Dj Abr 02, 2009 11:45 pm
no se que vol dir complassiu... jajajaja
que s'ha entes algun tipus de mal rollo??? en cap moment...
BennahCleanPunk
Assumpte: Re: Concert 5 d'Abril BADALONA, PUNK!!! joder llegiu! Dj Abr 02, 2009 11:47 pm
flipeu un ratu...
Rayvan dels cels
Nombre de missatges : 97 Data d'inscripció : 06/03/2008
Assumpte: Re: Concert 5 d'Abril BADALONA, PUNK!!! joder llegiu! Dv Abr 03, 2009 12:00 am
aixo si q es punk xavals XD, espero q no us provoqui arcades. aquest home (q en pau descansi) era satanas en persona, la pregunta es com va arribar a viure tans anys?
bromes apart x mi el millor grup d punk-rock es NOFX i de punk potse els the clash
aaali!
clumsy
Nombre de missatges : 42 Data d'inscripció : 12/02/2008 Ubicació : Barcelona / Girona / Al Quds
Assumpte: Re: Concert 5 d'Abril BADALONA, PUNK!!! joder llegiu! Dv Abr 03, 2009 12:12 am
Aqui teniu el que, per mi, és un grup que tinc en el Top5 per no dir Top3. I aquesta cançó és quasi un himne dintre la bso de la meva vida!
clumsy
Assumpte: Re: Concert 5 d'Abril BADALONA, PUNK!!! joder llegiu! Dv Abr 03, 2009 12:13 am
aix que em deixo el video xD
BennahCleanPunk
Assumpte: Re: Concert 5 d'Abril BADALONA, PUNK!!! joder llegiu! Dv Abr 03, 2009 12:13 am
aquest el Allin... era un fill de la gran puta home... xD un degenerat... ja s'ho va buscar lo de palmar ja... es veu que abans de morir volia immolarse en un concert matan a tots els assistens i a ell mateix, diuen que els integrans del grup es van espantar i tot perque el tiu ja tenia les bombes, van avisar a la policia i a tothom, pero abans de que ho fes es va morir de sobredosi de nosekina merda (pastilles i alcohol o metaamfetamina o noseke e llegit por ahi...) nose si sera veritat o mentida pero la llegenda d'aquest tiu és molt gran... ami personalment no m'agrada la manera de fer d'aquest tiu... jo crec que era un malalt mental... jajaj
Nose si u sabeu pero en els seus concerts es menjava la seva merda... zurrava a tothom k podia i pillava tambe... les tias li xupaven... sautolesionava a mes no poder... jo, si ara fos viu, no aniria a un concert seu...
Per cert van venir el seu grup, sense ell, clar, Murder Junkies, a barcelona fa poc i mireu kina fotografia... no te preu:
esta en petita, primer: per no ofendre, segon: perque no se fotrala mes gran, suposu k si li doneu click la podeu fotre mes gran... sino mu dieu i la intentu fer mes gran... o no fa falta... jajaja
BennahCleanPunk
Assumpte: Re: Concert 5 d'Abril BADALONA, PUNK!!! joder llegiu! Dv Abr 03, 2009 12:20 am
els refused aqusts magradaven mes com tocaven abans... despres es van fer aixi mes amariconats... xD amb sons rarus i estil una mica EMO... o pre-emo... no emo de japos otakus hotels tokyos... sino emo de emo-hardcore... ke es diferent... es mes tinc entes ke u an deixat no? i ara tenen un altre grup? o sigui ke an canviat molt i molt d'estil... o potser mekivoko nose... jejeje
apalii!!
clumsy
Assumpte: Re: Concert 5 d'Abril BADALONA, PUNK!!! joder llegiu! Dv Abr 03, 2009 12:25 am
Si, es van separar el 1998 de fet xD Després el cantant va formar els The (International) Noise Conspiracy, que son mes rollo rock garage en la onda dels The Hives. A mi Refused ja em molaven amb el que feien abans, pero un grup més de hxc suec a l'estil dels 59 Times The Pain, Abhinanda i tants d'altres. A partir del seu penultim disc van fer un pas endavant que, per mi, els va fer arribar a ser un dels grups referència de de culte dintre la gran familia del punk-rock.
birres89
Assumpte: Re: Concert 5 d'Abril BADALONA, PUNK!!! joder llegiu! Dv Abr 03, 2009 8:30 pm
em faig creus del que llegeixo, heu parlat de punk de carrer i ni heu mencionat els grans grandissims i gloriosos, la puta polla recors! carne pa la picadera hauríem de fer de no mencionar-los.... i tot i que eren els seus rivals, eskorbuto tb molt grans i pel que fa a hxc punk, habeas corpus (les lletres d'aquest grup són tan genialíssimes) o the casualities a pinyó
BennahCleanPunk
Assumpte: Re: Concert 5 d'Abril BADALONA, PUNK!!! joder llegiu! Dv Abr 03, 2009 8:35 pm
esque ami ni la polla records aquesta ni habeas m'agraden... esque no m'agraden gens...
Recomano uns documentals:
No Acepto!
American Hardcore
vingaa...! a disfrutar de la setmana santa!
Contenido patrocinado
Assumpte: Re: Concert 5 d'Abril BADALONA, PUNK!!! joder llegiu!