GrandeGlande
Nombre de missatges : 125 Data d'inscripció : 18/02/2008 Edad : 37 Ubicació : Manresa & Mataro
| Assumpte: Salò de l'ensenyament - fotus Dj Abr 03, 2008 8:44 pm | |
| Bé, obro aquest topic per avere si la peña penja les fotos del salò, ya que suposo que molts entrevistareu a celebritats que es mereixen un retrat com a mínim. Per la meva part i a petició de lo leiva, penjo les uniques 4 fotos preses (som homes de viure el moment). Foto de família: Lo leiva trempat: El marcus intentan seure en estat de borraxera: El xdal tmb tajat (eren unes ulleres que et situaven amb uns quants litres d'alcohol a sobre): Salutacions | |
|
Hazok
Nombre de missatges : 174 Data d'inscripció : 25/01/2008 Edad : 37
| Assumpte: Re: Salò de l'ensenyament - fotus Dj Abr 03, 2008 9:14 pm | |
| que coi son les frikiulleres aquelles? XDD | |
|
Lemur
Nombre de missatges : 342 Data d'inscripció : 21/01/2008 Edad : 36 Ubicació : Mataró Ghetto
| Assumpte: Re: Salò de l'ensenyament - fotus Dj Abr 03, 2008 9:25 pm | |
| Son unes ulleres que tenen la lent corvada i fa que ho vegis com si anessis tot taja...
Vaja, crec que son aquestes ulleres, ho vaig veure per la tele | |
|
mind Admin
Nombre de missatges : 224 Data d'inscripció : 21/01/2008 Edad : 35 Ubicació : mind's world
| Assumpte: Re: Salò de l'ensenyament - fotus Dv Abr 04, 2008 12:43 am | |
| El meu germà va anar ahir al saló i em va explicar que en un dels infinits estans hi ha una unes ulleres de realitat virtual. Demà tocarà buscar aquest estan com un loco. Realitat Virtual COM MOLA!!!!!!!! | |
|
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Salò de l'ensenyament - fotus | |
| |
|