FOTOS!!!!! Sopar fi primer quadrimestre al xino i SALA APOLO!
2 participantes
Autor
Missatge
mind Admin
Nombre de missatges : 224 Data d'inscripció : 21/01/2008 Edad : 35 Ubicació : mind's world
Assumpte: FOTOS!!!!! Sopar fi primer quadrimestre al xino i SALA APOLO! Dl Feb 04, 2008 12:18 pm
Amb una mica de retard, pero aquí teniu les fotos que vaig fer, abans de que em quedés sense bateria, del sopar que vam fer el dia 16 de Gener a Barcelona.
IMMOTEP i "mind"...
Frikitaula
Quim... sobren paraules...
No hi ha rés com una mirada seductora
Pepón, tu colega mas molón!
I tu que miras?¿!
VISCA els rollitos xinus!
Efectes secundaris del surf
Andorra-Catalunya vinet connexion!
Ens van dividir en dos taules... PUTUS XINUS!!!!!!!
En Quim te els xinus entravessats...
Les autoritats sanitàries adverteixen que el consum de xupitus xinus et pot deixar com aquet payo
En cas de dubte consulti al seu farmecèutic o interpreti la cara d'en Gerard.
On està el meu PEZÓN!?¿
Desprès del sopar, un bon cafè.
Així començava una llarga nit.
The rithm of the night.
Suposo que em pagaràs els meus drets d'imatge, no?¿! GRRRRRRR!
Que passa Ronaldinho?!¿
El menjar xinés va causar furor.
Café, llet, xupito xino, pistatxo i llimona son només alguns dels ingredients menys vomitius d'aquest "tallat". Leiva R.I.P., et recordarem!
Aqui hi ha el master que, tot i els sabis consell que li deien que no es suicidés, va decidir morir jove.
Fent la digestió del gat tres delícies.
MARGINAT!!!!!!!!! pobre Pep... es bon noi, però quina pena que sigui d'Andorra....
La pregunta és... com collons té equilibri aquet home per aguantar un got al cap? Per favor, mireu-li la cara, es impossible.
En Gerard va causar furor entre les noies!
Aquest home esta a tot arreu...
Perica!
Perica i Irene
Tatxant a en Quim
RASTA DE FOC!!!!!!!!!!!!
Sala APOLO!:
Fins aquí les meves fotos, si algun en té més sap que te la obligació moral de penjarles aquí! Si algu vol les fotos amb bona qualitat i grosses qualsevol dia de classe que vingui i els hi paso amb el portatil.
P.D.: Totes les fotos tenen CopyLeft by Narcís
Nis
Nombre de missatges : 168 Data d'inscripció : 05/02/2008 Edad : 37 Ubicació : Vallromanes
Assumpte: Re: FOTOS!!!!! Sopar fi primer quadrimestre al xino i SALA APOLO! Dc Feb 06, 2008 1:08 am
La foto 3 i 4.. sin palabras xD K wapos ellos xD
FOTOS!!!!! Sopar fi primer quadrimestre al xino i SALA APOLO!