mind Admin
Nombre de missatges : 224 Data d'inscripció : 21/01/2008 Edad : 35 Ubicació : mind's world
| Assumpte: mind = Narcís Rovira Castellà Ds Feb 02, 2008 4:13 pm | |
| Bon dia i bona hora! Ja que he creat jo el foro hem presentaré el primer! Aquest soc jo, en Narcís Rovira Castellà, conegut tambe com "mind".... Rap i Reage acaparen el meu iPod en tot moment. Raspsus-klei i Morodo els putus amos! Soc un boig de la tecnologia, tot el que sigui electronic! Soc fotograf aficionat. A la meva bilbioteca particular de fotos pròpies tinc, fins al moment, més de 13.000 fotos! Aficlionat al Photoshop, el deu dels programes de retoc, i com no al Premiere, també m'encanta en 3D, havent fet els meus primers passos amb el 3D Studio Max a 2n d'ESO. Skater des de fa molts anys, tot i que ara, tinguent moto, la cosa ha canviat i nomes patino de tant en tant. El Parkour, el meu esport, també l'he anat deixant de banda, tot i que de tant en tant encara surto a practicar porai amb en Lemur (el coneixeu tots com el rapero amb la gorra de costat i una obsesió descomunal, remarco: DESCOMUNAL, cap a la gent del sexe contrari). Com a esport en competició faig Hoquei Herba, en l'únic club de Mataró que existeix. Ara estem a 3a Divisió, tot i que he jugat algun partit amb l'equip que està a 1a Divisió. Contacte:E-mail: gigax6@hotmail.comEUPMt mail: rovcasna@eupmt.upc.eduWeb:[b] http://www.eupmt.cat/~rovcasna[ | |
|