putopardal
Nombre de missatges : 167 Data d'inscripció : 24/01/2008 Edad : 36 Ubicació : Mataro ///La Serra d' Almos (priorat tropical)
| Assumpte: Dents i makeup Dv Mar 28, 2008 12:31 am | |
| Aviam catchorillos de infrapersona. Si algu esta interessat en algun makillatge jarkore (si amb j) o per fer-se uns ullals de vampiro i o altres coses d'estes que m'avisi no us surtira gratis pero si molt mes barato que fet per un professional. Pero no u fare jo he que no tic mans per an estes coses.
Interessats postegeu aki i sus mantindre informat | |
|
putopardal
Nombre de missatges : 167 Data d'inscripció : 24/01/2008 Edad : 36 Ubicació : Mataro ///La Serra d' Almos (priorat tropical)
| Assumpte: Re: Dents i makeup Dl Mar 31, 2008 12:41 am | |
| akest post a tingut menys exit kel del rai i els cucs | |
|
Lemur
Nombre de missatges : 342 Data d'inscripció : 21/01/2008 Edad : 36 Ubicació : Mataró Ghetto
| Assumpte: Re: Dents i makeup Dl Mar 31, 2008 3:08 am | |
| xDDD
Jo m'ho faria, pero mi mama no me deja ser hardcore (segur que algu m'enten) xD | |
|
GanJaMan
Nombre de missatges : 211 Data d'inscripció : 12/03/2008 Ubicació : St. PoL de Mar.iwaNa!
| Assumpte: Re: Dents i makeup Dl Mar 31, 2008 6:33 pm | |
| | |
|
mind Admin
Nombre de missatges : 224 Data d'inscripció : 21/01/2008 Edad : 35 Ubicació : mind's world
| Assumpte: Re: Dents i makeup Dv Abr 04, 2008 9:41 am | |
| Pardal, penja alguna foto de les paranoies que fot te novia, no les sexuals, no et pasisi, sino les de maquillatge i tal.
Per penjaru primer has de posar la foto a un servei d'enmagatzematge remot com https://servimg.com. També ho pots fer através de l'icono de la barra d'eines, del quadre de text del fer un nou post/missatge: l'icono és una imatge amb un disquet i despres ho poses al foro através de licono d'imatge.
Si no t'ensurts digam algo pel messenger
Editat per darrera vegada per mind el Dv Abr 04, 2008 9:46 am, editat 2 cops en total | |
|
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Dents i makeup | |
| |
|