EUPMt - GMA2007
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.



 
ÍndexCercarÚltimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió

 

 Guanya diners facilment

Ir abajo 
5 participantes
AutorMissatge
Rayvan dels cels

Rayvan dels cels


Nombre de missatges : 97
Data d'inscripció : 06/03/2008

Guanya diners facilment Empty
MissatgeAssumpte: Guanya diners facilment   Guanya diners facilment Icon_minitimeDj Mar 06, 2008 8:17 pm

Hola a tots companys i companyes,

La vida de l'estudiant és molt dura i no tots estem capacitats per anar a treballar després de passar un matí d'estudi i aprenentatge a la uni.

pero ara hi ha una solució per a aquells que vulguin guanyar diners sense fer gaire cosa, només has d'obrir publicitat que t'envien al mail i mica en mica aniras omplin la pica. per cada mail q obris et paguen 3 centims, o sigui que si n'obres 12 al dia el café del matí et pot sortir gratis!! i si n'obres més també et pot sortir gratis el kit kat o el suquet. tot són aventatges.

he volgut compartir aquesta informació privilegiada perquè no vull ser l'únic que d'aqui un any sigui ric, i per això aqui us deixo la pàgina web on us heu d'apuntar si voleu pertanyer a aquest selecte grup de gent que guanya diners sense fer casi res:

http://www.es-facil.com/ganar/alta?Id=64769500

vnga dwwww!! What a Face
Tornar a dalt Ir abajo
Lemur

Lemur


Nombre de missatges : 342
Data d'inscripció : 21/01/2008
Edad : 35
Ubicació : Mataró Ghetto

Guanya diners facilment Empty
MissatgeAssumpte: Re: Guanya diners facilment   Guanya diners facilment Icon_minitimeDj Mar 06, 2008 8:51 pm

Puto Rai, ahir t'explico aixo i em dius que es un timo i avui ja veig que ho proclames als 4 vents Rolling Eyes

xD


A veure, aixo es un sistema piramidal (recordeu la de timos que s'han fet amb aquests sistemes), pero aqui no et poden timar basicament perque tu no poses diners.

En teoria per cada e-mail que obres de publicitat i vas a la web que t'indiquen et donen 3 centims, pero fins que no tens 60€ no els pots extreure de la web.

Si fas amics (com intenta en Rayvan dels cels), per cada amic que obri un mail tu rebras 1 centim, i per cada amic d'amic que obri un mail un altre centim, aixi fins a 5 nivells.

Pero fer amics no es-facil (chiste facil xD), per tant vaig buscar una solucio i crec que l'he trobat. Es una cadena per a que tothom guanyi. Hi ha diverses webs amb cadenes. Aqui teniu la que jo ho he fet. Si funciona ja us ho dire, pero de moment almenys l'home m'ha contestat el mail i ja estic registrat.


http://www.gratisweb.com/margodeto/



Que us funcioni o no depen de la sort, pero igualment no hi teniu res a perdre. Hi ha gent a qui envien un mail al mes, i altres a qui els hi envien mes. Sempre que veieu promocions apunteu-vos-hi a totes.

Aqui una foto perque veieu que potser si que funciona:

http://www.ciao.es/es_facil_com__Opinion_1354640
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.dailymotion.com/lemur
Rayvan dels cels

Rayvan dels cels


Nombre de missatges : 97
Data d'inscripció : 06/03/2008

Guanya diners facilment Empty
MissatgeAssumpte: Re: Guanya diners facilment   Guanya diners facilment Icon_minitimeDj Mar 06, 2008 9:23 pm

això que dius tu de margodeto si que es un puto timo. el que estas fent es que aquet pallaso que ha fet la web akesta no pari de forrar-se a costa teva i d'altres incauts. com saps q el tio aquet fara el que diu¿¿ no el coneixes de re!! el tio fot una tauleta amb lexcel i tu ja et penses que has trobat una mina dor.

farao toma faraon
Tornar a dalt Ir abajo
NoSKeR

NoSKeR


Nombre de missatges : 177
Data d'inscripció : 25/01/2008
Edad : 35
Ubicació : Horta city

Guanya diners facilment Empty
MissatgeAssumpte: Re: Guanya diners facilment   Guanya diners facilment Icon_minitimeDv Mar 07, 2008 1:46 am

putu lam el seño rai ta deixat de primo jjajajajajajjajajajj tas deixat timar xd.

rai si no es perque u diu en lemuuuuuuu al= mimagino que ets tu avera si tocas una mika el teu perfil cacho lludriga.

m'han dit que ja tens la bici ^^!
Tornar a dalt Ir abajo
Lemur

Lemur


Nombre de missatges : 342
Data d'inscripció : 21/01/2008
Edad : 35
Ubicació : Mataró Ghetto

Guanya diners facilment Empty
MissatgeAssumpte: Re: Guanya diners facilment   Guanya diners facilment Icon_minitimeDv Mar 07, 2008 1:55 am

Rai, el tiu ja m'ha contestat el mail i ja tinc referidos, en canvi tu no et menges ni un xurro (bueno si, tots sabem que es una de les teves aficions, menjar xurros d'aquells que al final surt nata).


I'm hustlin' man, por eso me odias Cool
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.dailymotion.com/lemur
Hazok

Hazok


Nombre de missatges : 174
Data d'inscripció : 25/01/2008
Edad : 36

Guanya diners facilment Empty
MissatgeAssumpte: Re: Guanya diners facilment   Guanya diners facilment Icon_minitimeDv Mar 07, 2008 2:22 am

ostia a mi em molen les porres aquelles rellenes amb xocolata. son un vici xDDD
Tornar a dalt Ir abajo
Rayvan dels cels

Rayvan dels cels


Nombre de missatges : 97
Data d'inscripció : 06/03/2008

Guanya diners facilment Empty
MissatgeAssumpte: Re: Guanya diners facilment   Guanya diners facilment Icon_minitimeDv Mar 07, 2008 4:46 pm

que no tinc referidos diu.. XDD

tinc mes referidos i més euros guanyats dels que tu tindras mai jajaja

vinga nois apunteuvos!! es mol facil! cheers €€€€€€€€€€€ cheers
Tornar a dalt Ir abajo
Lemur

Lemur


Nombre de missatges : 342
Data d'inscripció : 21/01/2008
Edad : 35
Ubicació : Mataró Ghetto

Guanya diners facilment Empty
MissatgeAssumpte: Re: Guanya diners facilment   Guanya diners facilment Icon_minitimeDv Mar 07, 2008 8:44 pm

ESTA PROHIBIT FER SPAM (HAVER-TE LLEGIT LES NORMES), PER TANT NO PUC PERMETRE QUE PUBLIQUIS LA TEVA DIRECCIÓ.

Aixo es un avis, al següent un ban dels macos i la cara de hipiesco de la foto et canviara de cop.


PD: Per ser tu et perdono que la posis un cop, pero no bombardegis.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.dailymotion.com/lemur
Rayvan dels cels

Rayvan dels cels


Nombre de missatges : 97
Data d'inscripció : 06/03/2008

Guanya diners facilment Empty
MissatgeAssumpte: Re: Guanya diners facilment   Guanya diners facilment Icon_minitimeDs Mar 08, 2008 12:04 am

no sabia que en aquest foro es practicava la censura de forma tan arbitrària això es indignant Mad

i per la teva informació:

Spam:
Mensaje electrónico no solicitado enviado a muchas personas. Considerado una mala práctica de márketing directo por quienes desconocen las reglas de Netiquette.

pero weno eh pero weno tongue
Tornar a dalt Ir abajo
Hazok

Hazok


Nombre de missatges : 174
Data d'inscripció : 25/01/2008
Edad : 36

Guanya diners facilment Empty
MissatgeAssumpte: Re: Guanya diners facilment   Guanya diners facilment Icon_minitimeDs Mar 08, 2008 6:00 pm

També és considerat spam la publicitat sense permis en els forums.

PD: Rai poset una imatge de firma que linki a la teva web (així queda més disimulat??) xD
Tornar a dalt Ir abajo
mind
Admin
mind


Nombre de missatges : 224
Data d'inscripció : 21/01/2008
Edad : 35
Ubicació : mind's world

Guanya diners facilment Empty
MissatgeAssumpte: Re: Guanya diners facilment   Guanya diners facilment Icon_minitimeDs Mar 08, 2008 6:36 pm

Quina gracia que em fa aquest pots....xD

Es podria titular: EL CLUB DELS QUE MAI SERAN RICS!

Vaia manera d'intentar fer pasta... el primer que arribi als 60€ que avisi i ens ho ensenyi sino jo no em crec k es pugui fer pasta tan facilment. Ja sabeu tots que ningu regala res, i menys diners!

Chiki-Chiki campio!
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.eupmt.cat/~rovcasna
NoSKeR

NoSKeR


Nombre de missatges : 177
Data d'inscripció : 25/01/2008
Edad : 35
Ubicació : Horta city

Guanya diners facilment Empty
MissatgeAssumpte: Re: Guanya diners facilment   Guanya diners facilment Icon_minitimeDs Mar 08, 2008 11:49 pm

perfi algu amb coherencia, ven dit mind...

respecte al que a dit el jasok me kedat a kuadros a k kullons venia?
Tornar a dalt Ir abajo
Lemur

Lemur


Nombre de missatges : 342
Data d'inscripció : 21/01/2008
Edad : 35
Ubicació : Mataró Ghetto

Guanya diners facilment Empty
MissatgeAssumpte: Re: Guanya diners facilment   Guanya diners facilment Icon_minitimeDl Mar 10, 2008 8:25 pm

Ben dit Mind, aqui no es creiem aquestes pantoxades.... A Mataro es fa pasta al carrer venent crack i no davant d'un ordinador....
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.dailymotion.com/lemur
mind
Admin
mind


Nombre de missatges : 224
Data d'inscripció : 21/01/2008
Edad : 35
Ubicació : mind's world

Guanya diners facilment Empty
MissatgeAssumpte: Re: Guanya diners facilment   Guanya diners facilment Icon_minitimeDl Mar 10, 2008 9:00 pm

MATARÓ IS THE GHETTO!!!!!!!!!!!!!!!!!



Mientras la nieve vuela
en una mañana fría y gris de Chicago
un pobre pequeño chico está naciendo
en el ghetto
y su madre llora
porque si hay algo que no necesita
es otra boca hambienta que alimentar
en el ghetto

Gente, no entienden
que el chico necesita una mano de ayuda
o vendrá a ser un joven enojado algun día
heche una ojeada a usted y a mí
estamos ciegos para ver
damos vueltas simplemente nuestras cabezas
y mire las otras formas

El mundo da vueltas
y un pequeño muchacho hambriento con una nariz que moquea
juega en la calle mientras el viento frío sopla
en el ghetto

y su hambre lo quema
así comienza a vagar en las calles de noche
y aprende como robar
y aprende como luchar
en el ghetto

Entonces una noche en desesperación
un joven hombre se quiebra allá lejos
compra una pistola, roba un automóvil
intenta correr, pero no consigue llegar lejos
y su madre llora

Mientras una muchedumbre se reúne alrededor de un joven hombre
su cara yace sobre la calle con un revolver en su mano
en el ghetto

Mientras su joven hombre muere
en una fría y gris mañana de Chicago
otro pequeño chico está naciendo
en el ghetto



Dedicat a tots els gangster de mataró
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.eupmt.cat/~rovcasna
Hazok

Hazok


Nombre de missatges : 174
Data d'inscripció : 25/01/2008
Edad : 36

Guanya diners facilment Empty
MissatgeAssumpte: Re: Guanya diners facilment   Guanya diners facilment Icon_minitimeDl Mar 10, 2008 10:16 pm

mind escrigué:
Dedicat a tots els gangster de mataró

Com n'hi ha tants... XDD
Tornar a dalt Ir abajo
NoSKeR

NoSKeR


Nombre de missatges : 177
Data d'inscripció : 25/01/2008
Edad : 35
Ubicació : Horta city

Guanya diners facilment Empty
MissatgeAssumpte: Re: Guanya diners facilment   Guanya diners facilment Icon_minitimeDt Mar 11, 2008 12:48 am

el guetto del que parlava en elvis mataro no si pot compara l'autentica canso del ghetto de mataro es aquesta afro .....



jiji
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Guanya diners facilment Empty
MissatgeAssumpte: Re: Guanya diners facilment   Guanya diners facilment Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Guanya diners facilment
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
EUPMt - GMA2007 :: On Topic :: Off Topic-
Canviar a: