Arwen
Nombre de missatges : 56 Data d'inscripció : 07/05/2008 Edad : 40 Ubicació : Mataró
| Assumpte: Punts del treball de gestió Dl Des 07, 2009 3:47 pm | |
| Hola a todos!! Alguien tiene claros los puntos del treball de Gestió? Si puede que haga un indice aprox. Please!! | |
|
Rayvan dels cels
Nombre de missatges : 97 Data d'inscripció : 06/03/2008
| Assumpte: Re: Punts del treball de gestió Dl Des 07, 2009 4:18 pm | |
| crec q seria algo com aixo, el q hi han alguns punts com lo d els pnt i tal q no se q s'ha d fer.. •Introducció
– Explicant el perquè de la idea inicial - Concretar aquesta idea amb un objectiu - Formular clarament l’objectiu concret a assolir i les fites que inclou Volem: – Instruir? – Informar? – Entretenir? – Promoure?
- Estudi de Viabilitat o d'Interès
- Anàlisi de mercat, identificant l’audiència o el públic destinatari
• Cal tenir clarament establert a quina audiència està destinat el producte audiovisual
• Fer l’anàlisi de mercat. Analitzar les característiques d’aquesta audiència
– Preferències – Necessitats – Cultura - Realitat social - Quantificar l’audiència prevista
– Anàlisi estratègic
• Analitzar els resultats obtinguts amb productes semblants en audiències similars o Experiències pròpies a d’altres
• Establir les diferències entre aquests productes i el nostre per preveure els resultats en el nostre cas
• Analitzar que ofereix la competència i com pot afectar a l’èxit del nostre producte • Si correspon, fer les correccions corresponents en el plantejament del nostre producte
– Anàlisi econòmic
• Estimació dels costos de producció • Estimació dels beneficis – Quantificació de l’audiència estimada – Estimació de vendes • Distribució • Ingressos per publicitat • Anàlisi d’alternatives • Fer un pressupost el més complet possible – Un pressupost és una estimació • D’entrada, el pressupost permet establir la viabilitat del projecte • Durant la realització, el pressupost permet detectar les desviacions que es van produint i corregir les tendències
– Conclusions justificant la viabilitat
- Pla d’explotació i de màrqueting
1. Anàlisi de la situació actual 2. DAFO (debilitats, amenaces, fortaleses i oportunitats) 3.Hipòtesis 4. Definició d’objectius (de venda, de distribució, de notorietat de marca, de rendibilitat…) 5. Selecció i elaboració d’estratègies (productes, segments de mercat, posicionament…) 6. Plans d’acció referents a: producte, preu, publicitat i promoció, i distribució (què farem, quan, quin cost tindrà…) 7. Compte de resultats provisional 8. Control (seguiment i feed-back)
• Pla de producció (plantejament del treball)
– Identificació de totes les parts que inclou el treball – Seqüència de producció o realització, detallant objectius, requeriments, agents i fites de cada part, amb les interrelacions i la planificació temporal
• Documentació associada al desenvolupament o realització de cada part – Guió (personatges, localitzacions, vestuaris, etc.): final i realitzat
• Qualitat (SISTEMA DE GESTIÓ)
- Realitzar un PNT per membre del equip (mínim). - Llistat de PNTs o apartats de la norma a cumplir. - Diagrames d’implementació (Gantt . . .).
• Conclusions / Resum / Divisió de tasques/ACTA
Editat per darrera vegada per Rayvan dels cels el Dl Des 07, 2009 4:24 pm, editat 1 cop en total | |
|
Arwen
Nombre de missatges : 56 Data d'inscripció : 07/05/2008 Edad : 40 Ubicació : Mataró
| Assumpte: Re: Punts del treball de gestió Dl Des 07, 2009 4:20 pm | |
| Moltes Gràcies!!! | |
|
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Punts del treball de gestió | |
| |
|