Lemur
Nombre de missatges : 342 Data d'inscripció : 21/01/2008 Edad : 36 Ubicació : Mataró Ghetto
| Assumpte: 1r Examen Dc Oct 21, 2009 8:26 pm | |
| L' Esther m'ha enviat un mail en el que deia... - Cita :
El año pasado me encontre un pen drive de uno de tercero y tenia un examen de dpi del año anterior al año pasado, aunque no se si servira de mucho....pero podemos hacernos una idea!! Aqui teniu el link: http://www.megaupload.com/?d=S95AUC5V Gracies Esther | |
|
paula
Nombre de missatges : 36 Data d'inscripció : 05/02/2008 Edad : 36 Ubicació : Girona
| Assumpte: Re: 1r Examen Dv Oct 23, 2009 11:20 am | |
| jajajajjajajajajaja esther!! que manguiiiiiiiisss | |
|
sandman
Nombre de missatges : 116 Data d'inscripció : 25/01/2008
| Assumpte: Re: 1r Examen Dg Oct 25, 2009 1:48 pm | |
| merci por el exam!
PD: no va tornar el peeeeeeeeeeeeen!!!! | |
|
Arwen
Nombre de missatges : 56 Data d'inscripció : 07/05/2008 Edad : 40 Ubicació : Mataró
| Assumpte: Re: 1r Examen Dg Oct 25, 2009 3:38 pm | |
| EY!! que només hem vaig copiar els archius de la carpeta que deia UNI eh!! que no vaig mangar res!!! De totes formes la profe al dia següent de que l'Oriol el penges va penjar un de més recent, pero bueno podem comparar-los. | |
|
AranDanDarÀ
Nombre de missatges : 231 Data d'inscripció : 09/02/2008 Edad : 37 Ubicació : Cabrils
| Assumpte: Re: 1r Examen Dl Oct 26, 2009 8:08 pm | |
| Bones! Sabeu si al examen ens donaran ja les "sentencies" ja posades? Tipu el k adjunto ara, o haurem de saber tmb exactament el k s'ha de ficar abans?
- Cita :
-
?????. addEventListener(MouseEvent.CLICK, ????); ?????. addEventListener(MouseEvent.CLICK, ????); function ]???(e:MouseEvent):void { /* cal escriure les sentències adient per aconseguir la interactivitat desitjada al clicar el botó d’acceptar*/ } function]???(e:MouseEvent): void{ /* cal escriure les sentències adient per aconseguir la interactivitat desitjada al clicar el botó d’acceptar*/
| |
|