EUPMt - GMA2007
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.



 
ÍndexCercarÚltimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió

 

 Canvi de grups (A,B,C, la pastera ya la se)

Ir abajo 
+9
paula
--!rene
alejandropg8
Arwen
mariwona
Gran Pol de Mataró
Naini4606
clumsy
GrandeGlande
13 participantes
AutorMissatge
GrandeGlande

GrandeGlande


Nombre de missatges : 125
Data d'inscripció : 18/02/2008
Edad : 36
Ubicació : Manresa & Mataro

Canvi de grups (A,B,C, la pastera ya la se) Empty
MissatgeAssumpte: Canvi de grups (A,B,C, la pastera ya la se)   Canvi de grups (A,B,C, la pastera ya la se) Icon_minitimeDl Set 07, 2009 3:07 pm

Ei

El Joan Jou ha enviat mail dient els grups que li toca a cadascu (A, B o, fins i tot C) y comenta que si volem fer un chance ho hem de fer acordant intercanvis entre nosaltres i enviantli email.

Doncs be, Ofrezco plaza en Grup B!! yo estic al grup B i vull anar a l'A, aixi que qui sigui del A i vulgui canviar que mo comenti;)

P.D: D'aqui poc veure les vostres cares lletges, vaya putada

petons*
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.vichne.com
clumsy

clumsy


Nombre de missatges : 42
Data d'inscripció : 12/02/2008
Ubicació : Barcelona / Girona / Al Quds

Canvi de grups (A,B,C, la pastera ya la se) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Canvi de grups (A,B,C, la pastera ya la se)   Canvi de grups (A,B,C, la pastera ya la se) Icon_minitimeDl Set 07, 2009 7:27 pm

Molt bones!

Doncs a mi em passa el mateix. Aquests indeseables l'han liat de nou. Jo que al fer la inscripció vaig veure que era del grup A (que era el que volia) i em vaig emocionar, ara venen aquests i per culpa de ves a saber quin despiste, em carden al C.

En fi, algu del grup A que l'interessi estar al C...jo sóc el vostre home! Feu-m'ho saber si us plau!

Apa, disfruteu l'última setmana!
Tornar a dalt Ir abajo
http://ultra.eupmt.es/~llagarar/
Naini4606

Naini4606


Nombre de missatges : 48
Data d'inscripció : 07/02/2008
Edad : 35
Ubicació : Canet de Mar

Canvi de grups (A,B,C, la pastera ya la se) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Canvi de grups (A,B,C, la pastera ya la se)   Canvi de grups (A,B,C, la pastera ya la se) Icon_minitimeDl Set 07, 2009 9:31 pm

Hola a tots

Jo també vaig al grup B i m'agradaria canviar-me al grup A. Si algu vol anar al grup B que ho comuniqui si us plau! us estare molt agraida jajaj

Aina
Tornar a dalt Ir abajo
Gran Pol de Mataró

Gran Pol de Mataró


Nombre de missatges : 33
Data d'inscripció : 28/09/2008
Edad : 35
Ubicació : Muntanyes de Mataró

Canvi de grups (A,B,C, la pastera ya la se) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Canvi de grups (A,B,C, la pastera ya la se)   Canvi de grups (A,B,C, la pastera ya la se) Icon_minitimeDl Set 07, 2009 9:33 pm

Arnau, m'aniria genial k em canviessis, li dic jo al jou o tu mateix? (si vols, està clar). Ja és la segona vegada k envio aket missatge pollós ¬¬
Tornar a dalt Ir abajo
clumsy

clumsy


Nombre de missatges : 42
Data d'inscripció : 12/02/2008
Ubicació : Barcelona / Girona / Al Quds

Canvi de grups (A,B,C, la pastera ya la se) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Canvi de grups (A,B,C, la pastera ya la se)   Canvi de grups (A,B,C, la pastera ya la se) Icon_minitimeDt Set 08, 2009 1:07 am

DE PUTA MARE!
Doncs si si, ja li pots dir tu mateix si vols. Quan t'hagi respost confirmant el canvi fes-m'ho saber si us plau!

Merci infinites, el grup C m'anava fatal...
Tornar a dalt Ir abajo
http://ultra.eupmt.es/~llagarar/
mariwona

mariwona


Nombre de missatges : 8
Data d'inscripció : 25/01/2008

Canvi de grups (A,B,C, la pastera ya la se) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Canvi de grups (A,B,C, la pastera ya la se)   Canvi de grups (A,B,C, la pastera ya la se) Icon_minitimeDt Set 08, 2009 1:52 am

Hola gent! SI ALGÚ DEL GRUP A VOL ANAR AL B jo estaria encantada de canviar-li! GRACIES
Tornar a dalt Ir abajo
Arwen

Arwen


Nombre de missatges : 56
Data d'inscripció : 07/05/2008
Edad : 40
Ubicació : Mataró

Canvi de grups (A,B,C, la pastera ya la se) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Canvi de grups (A,B,C, la pastera ya la se)   Canvi de grups (A,B,C, la pastera ya la se) Icon_minitimeDt Set 08, 2009 3:18 pm

Hola a tots!!

A mi em passa el mateix!! Necessito l'A com sigui!! El B hem va fatal!!! Es per questions de feina!! Al haver-me matriculat al A els hi vaig donar la disponibilitat horaria en base a l'horari del Grup A i m'han ficat al B Canvi de grups (A,B,C, la pastera ya la se) Icon_mad !!


Si us plau, si a algú no l'importa cambiar-se amb mi que m'ho faci saber!!


Petons! Fins aviat!!
Tornar a dalt Ir abajo
alejandropg8

alejandropg8


Nombre de missatges : 126
Data d'inscripció : 11/02/2008
Edad : 35
Ubicació : Badalona

Canvi de grups (A,B,C, la pastera ya la se) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Canvi de grups (A,B,C, la pastera ya la se)   Canvi de grups (A,B,C, la pastera ya la se) Icon_minitimeDt Set 08, 2009 3:45 pm

Jo necesito anar al grup C per poder fer l'assignatura d'Eines els divendres (almenys poder anar cada 2 setmanes), si algú del grup C esta interessat en anar al grup B hem faria un gran favor canviant-me el grup.
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.fotolog.com/alejandropg8
mariwona

mariwona


Nombre de missatges : 8
Data d'inscripció : 25/01/2008

Canvi de grups (A,B,C, la pastera ya la se) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Canvi de grups (A,B,C, la pastera ya la se)   Canvi de grups (A,B,C, la pastera ya la se) Icon_minitimeDt Set 08, 2009 4:22 pm

Alejandro soc la Irene! A mi em va millor el B, fem el canvi ok? Confirma.ho i parlem amb en Jou.

SOC LA MARIA!! SEGUEIXO BUSCANT GENT DE l'A QUE VULGUI ANAR AL B!

Gracies
Tornar a dalt Ir abajo
alejandropg8

alejandropg8


Nombre de missatges : 126
Data d'inscripció : 11/02/2008
Edad : 35
Ubicació : Badalona

Canvi de grups (A,B,C, la pastera ya la se) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Canvi de grups (A,B,C, la pastera ya la se)   Canvi de grups (A,B,C, la pastera ya la se) Icon_minitimeDt Set 08, 2009 5:33 pm

mariwona escrigué:
Alejandro soc la Irene! A mi em va millor el B, fem el canvi ok? Confirma.ho i parlem amb en Jou.

SOC LA MARIA!! SEGUEIXO BUSCANT GENT DE l'A QUE VULGUI ANAR AL B!

Gracies

ok Irene l'envio el mail a en Jou!
merci!!!
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.fotolog.com/alejandropg8
Gran Pol de Mataró

Gran Pol de Mataró


Nombre de missatges : 33
Data d'inscripció : 28/09/2008
Edad : 35
Ubicació : Muntanyes de Mataró

Canvi de grups (A,B,C, la pastera ya la se) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Canvi de grups (A,B,C, la pastera ya la se)   Canvi de grups (A,B,C, la pastera ya la se) Icon_minitimeDt Set 08, 2009 10:55 pm

Arnau escolta, k soc gilipolles, k jo stic al B i no al A, encara no lie enviat el mail an jou, si no et va bé, tracte cancel·lat.
Tornar a dalt Ir abajo
--!rene

--!rene


Nombre de missatges : 33
Data d'inscripció : 07/02/2008

Canvi de grups (A,B,C, la pastera ya la se) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Canvi de grups (A,B,C, la pastera ya la se)   Canvi de grups (A,B,C, la pastera ya la se) Icon_minitimeDt Set 08, 2009 11:11 pm

xfecte , gràcies alejandroo!
Tornar a dalt Ir abajo
clumsy

clumsy


Nombre de missatges : 42
Data d'inscripció : 12/02/2008
Ubicació : Barcelona / Girona / Al Quds

Canvi de grups (A,B,C, la pastera ya la se) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Canvi de grups (A,B,C, la pastera ya la se)   Canvi de grups (A,B,C, la pastera ya la se) Icon_minitimeDt Set 08, 2009 11:12 pm

Ahhhhh cabroooooooooon!! Tiu, m'acabes de tallar el rollo infinit! Moriràs patint a la foguera! xD
Pfpfpfpf en fi, la meva oferta segueix en peu!!

Sóc del grup C i vull pasar-me a l'A! Vinga gent, que es un bon canvi! Que me lo quitan de las maaaaanos!
Tornar a dalt Ir abajo
http://ultra.eupmt.es/~llagarar/
Gran Pol de Mataró

Gran Pol de Mataró


Nombre de missatges : 33
Data d'inscripció : 28/09/2008
Edad : 35
Ubicació : Muntanyes de Mataró

Canvi de grups (A,B,C, la pastera ya la se) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Canvi de grups (A,B,C, la pastera ya la se)   Canvi de grups (A,B,C, la pastera ya la se) Icon_minitimeDc Set 09, 2009 2:51 pm

jajajajajja, doncs res tiu, putada u.u
Tornar a dalt Ir abajo
paula

avatar


Nombre de missatges : 36
Data d'inscripció : 05/02/2008
Edad : 35
Ubicació : Girona

Canvi de grups (A,B,C, la pastera ya la se) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Canvi de grups (A,B,C, la pastera ya la se)   Canvi de grups (A,B,C, la pastera ya la se) Icon_minitimeDc Set 09, 2009 6:36 pm

perdoneu que us ho digui, pero no teniu fe ni res els que esteu al B i voleu anar al A no???? xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

jajajajjaajajajajajaj

pd: jo tambe sóc del B i voldria anar a l'A, pero en cap moment he pensat que algun despistat mho canvies..eh.jajaja
ara que, parlant de despistats, si nhi ha algun doncs apali.. jo tambe mho canviaria molt a gust!!
Smile
Tornar a dalt Ir abajo
Klose

Klose


Nombre de missatges : 21
Data d'inscripció : 11/02/2008
Edad : 34
Ubicació : Barcelona

Canvi de grups (A,B,C, la pastera ya la se) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Canvi de grups (A,B,C, la pastera ya la se)   Canvi de grups (A,B,C, la pastera ya la se) Icon_minitimeDc Set 09, 2009 9:34 pm

Ya veus si tenim fe Paula xDDDDD clar que tothom vol el putu A amb festa dimecres. Estic molt indignat, t'ho curres per matricular-te el primer dia a primera hora per pillar el grup A i ara venen amb no se que osties de que s'ha fet a l'atzar. Ara un emapanat de la vida que hagi fet la matricula l' últim dia amb les preses pot tenir el grup A i els demès a pringar. Al GMA les coses no canvien xD.

PD: Si algú per alguna casualitat de la vida és del A i vol passar-se al C (xDDDDDDDDDDDDDDDDDD) que m'ho digui.

Salut!!
Tornar a dalt Ir abajo
Gran Pol de Mataró

Gran Pol de Mataró


Nombre de missatges : 33
Data d'inscripció : 28/09/2008
Edad : 35
Ubicació : Muntanyes de Mataró

Canvi de grups (A,B,C, la pastera ya la se) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Canvi de grups (A,B,C, la pastera ya la se)   Canvi de grups (A,B,C, la pastera ya la se) Icon_minitimeDc Set 09, 2009 10:14 pm

erm... nose, pro jo al A no vull nar, dic d'anar al c, pro wenu...
Tornar a dalt Ir abajo
*Misae*

*Misae*


Nombre de missatges : 16
Data d'inscripció : 02/04/2008
Edad : 37
Ubicació : Llavawest!

Canvi de grups (A,B,C, la pastera ya la se) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Canvi de grups (A,B,C, la pastera ya la se)   Canvi de grups (A,B,C, la pastera ya la se) Icon_minitimeDs Set 12, 2009 11:22 pm

Bones! a mi em molaria passarme al grup C, estic al B. Així que si aa algú li va bé fer el canvi que m'avisi! merci!

Maite
Tornar a dalt Ir abajo
GrandeGlande

GrandeGlande


Nombre de missatges : 125
Data d'inscripció : 18/02/2008
Edad : 36
Ubicació : Manresa & Mataro

Canvi de grups (A,B,C, la pastera ya la se) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Canvi de grups (A,B,C, la pastera ya la se)   Canvi de grups (A,B,C, la pastera ya la se) Icon_minitimeDg Set 13, 2009 12:35 pm

Vist que l'A es innaccesible muneixo a la peticio de la Misae, soc del B i vull el C! XD

P.D: Ya veig que em quedare al B^^¿

**
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.vichne.com
GanJaMan

GanJaMan


Nombre de missatges : 211
Data d'inscripció : 12/03/2008
Ubicació : St. PoL de Mar.iwaNa!

Canvi de grups (A,B,C, la pastera ya la se) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Canvi de grups (A,B,C, la pastera ya la se)   Canvi de grups (A,B,C, la pastera ya la se) Icon_minitimeDg Set 13, 2009 5:57 pm

HOLA! soc del grup A, i despres de veure tants misatges de gent que vol cambiarse del B i el C cap al A, nomes puc di que ki vulgui cambiarme el grup... que envii un misatge am la paraula LINCE AL 7777... JAJAJAJAJAJAJAJAJA
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.eupmt.es/~rauporjo
Chino

Chino


Nombre de missatges : 68
Data d'inscripció : 14/02/2008
Edad : 37
Ubicació : Canvi city

Canvi de grups (A,B,C, la pastera ya la se) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Canvi de grups (A,B,C, la pastera ya la se)   Canvi de grups (A,B,C, la pastera ya la se) Icon_minitimeDg Set 13, 2009 6:01 pm

Yo tb soy del A y si me kereis kambiar el grupo podeis hacer lo mismo ke kon mi kompañero mandar un msn kon la frase "La fe mueve montañas" al 7557 o tb yamando al telefono de la esperanza y esperar,JAJAJA el grupo A me va d P.M. por el curro.





PD: k os foye un pez poya color ganja
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.eupmt.es/~gircasda
*Misae*

*Misae*


Nombre de missatges : 16
Data d'inscripció : 02/04/2008
Edad : 37
Ubicació : Llavawest!

Canvi de grups (A,B,C, la pastera ya la se) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Canvi de grups (A,B,C, la pastera ya la se)   Canvi de grups (A,B,C, la pastera ya la se) Icon_minitimeDg Set 13, 2009 6:44 pm

Grandeglande! gracies!! fem una cosa, jo dema ja hi pensava anar a les 10 (grup b) aixi k ja kedem aixi, i a classe ja avisem al profe del canvi ok?

fins dema!
Tornar a dalt Ir abajo
*Misae*

*Misae*


Nombre de missatges : 16
Data d'inscripció : 02/04/2008
Edad : 37
Ubicació : Llavawest!

Canvi de grups (A,B,C, la pastera ya la se) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Canvi de grups (A,B,C, la pastera ya la se)   Canvi de grups (A,B,C, la pastera ya la se) Icon_minitimeDg Set 13, 2009 6:46 pm

jajajj!! perdona k me flipat!! pensava k deies k em canviaves el grup !! jajaj enfi...seguirem esperant...Razz
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Canvi de grups (A,B,C, la pastera ya la se) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Canvi de grups (A,B,C, la pastera ya la se)   Canvi de grups (A,B,C, la pastera ya la se) Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Canvi de grups (A,B,C, la pastera ya la se)
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» HORARI GRUPS
» PRESENTACIONS ULTIMS GRUPS + TREBALL
» HORARIS GRUPS by Joan Miranda
» CANVI D'HORARI
» CANVI D'HORARI

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
EUPMt - GMA2007 :: EUPMt :: General-
Canviar a: