EUPMt - GMA2007
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.



 
ÍndexCercarÚltimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió

 

 Conferencia EUPMT-NEWI

Ir abajo 
5 participantes
AutorMissatge
AranDanDarÀ

AranDanDarÀ


Nombre de missatges : 231
Data d'inscripció : 09/02/2008
Edad : 37
Ubicació : Cabrils

Conferencia EUPMT-NEWI Empty
MissatgeAssumpte: Conferencia EUPMT-NEWI   Conferencia EUPMT-NEWI Icon_minitimeDv Maig 29, 2009 3:33 pm

Algu va anar a la conferencia k es va fer dimarts? Explikeu k van dir siusplau!!
Tornar a dalt Ir abajo
http://ultra.eupmt.es/~navferar/
Lara

avatar


Nombre de missatges : 151
Data d'inscripció : 08/02/2008
Edad : 34

Conferencia EUPMT-NEWI Empty
MissatgeAssumpte: Re: Conferencia EUPMT-NEWI   Conferencia EUPMT-NEWI Icon_minitimeDs Maig 30, 2009 3:45 pm

A l'Atenea han penjat el ppt q ens van passar, però crec q no et servirà de res...
T'explico lo bàsic.
És el curs Creative Media Computing on hi ha 5 asignatures, per dir-ho aixi:

-Creative Innovation & Design (q és disseny basicament animació)
- Emerging Technology (si no ho vaig entendre malament akesta és bastant teòrica, ja que estudiem els mitjans audiovisuals d'avui en dia i com serà en un futur)
- Post Production & Special Effects (video i so)
- IT Project Management (crec q aixo són petits projectes q nem fent)
- Project Dissertation (projecte final, q ja es comença a fer el primer dia pq al desembre s'ha de fer una presentació prèvia del projecte. La gent intel·ligent, com tots els que vulguem fer aquest curs, agafarem el projecte de 3r i el reciclarem, adaptant-lo i modificant-lo una mica bounce )

El curs és mig presencial mig online. En total només hi haurà 6 setmanes de classe: 3 el primer semestre i 3 el segon semestre. No seran seguides.
Per exemple, venen una setmana al setembre (classes de 8 a 14, seguit, els 5 dies), despres marxen i anem fent treballs q entreguem per internet tipu el Moodle q utilitzavem a NEWI, i tmbé anem fent els projectes q ens encarreguen (a la uni o a casa o on sigui). El mes següent tornen una altra setmana, intensiu, tornen a marxar. I així fins al juny, q és kuan haurem de presentar el projecte final.

Respecte vacances, normatives i tal seguim les de NEWI. De fet la matrícula la fem a la uni d'allà (des d'aqui, claru).

Tot això només es farà si hi ha un mínim de 25 alumnes. Aquest mínim està calculat pq la carrera ens costi el mateix que ara (si som menys no ho farem pq dubto q ningú vulgui pagar més...)

Fins aquí tot el q sé. No se si se m'escapa alguna cosa.

Jo sóc partidaria de fer aquest curs, és una gran oportunitat. Així que animeu-vos i a pels 25, q sino ens menjarem els mocs.
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.eupmt.cat/~ruicarla
alejandropg8

alejandropg8


Nombre de missatges : 126
Data d'inscripció : 11/02/2008
Edad : 35
Ubicació : Badalona

Conferencia EUPMT-NEWI Empty
MissatgeAssumpte: Re: Conferencia EUPMT-NEWI   Conferencia EUPMT-NEWI Icon_minitimeDg Maig 31, 2009 12:48 am

jo tambe m'apuntare! si aprovo tot a la primera clar... xD
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.fotolog.com/alejandropg8
Grafo33

Grafo33


Nombre de missatges : 38
Data d'inscripció : 14/02/2008
Edad : 34
Ubicació : Granu!!

Conferencia EUPMT-NEWI Empty
MissatgeAssumpte: Re: Conferencia EUPMT-NEWI   Conferencia EUPMT-NEWI Icon_minitimeDg Maig 31, 2009 11:12 pm

Otro k s'apunta, perque amb el titol que ens donaran (si se li pot dir titol....)

geek
Tornar a dalt Ir abajo
Arwen

Arwen


Nombre de missatges : 56
Data d'inscripció : 07/05/2008
Edad : 40
Ubicació : Mataró

Conferencia EUPMT-NEWI Empty
MissatgeAssumpte: Re: Conferencia EUPMT-NEWI   Conferencia EUPMT-NEWI Icon_minitimeDl Jun 01, 2009 1:55 am

si, jo tb voto por hacerlo aki! :-D
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Conferencia EUPMT-NEWI Empty
MissatgeAssumpte: Re: Conferencia EUPMT-NEWI   Conferencia EUPMT-NEWI Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Conferencia EUPMT-NEWI
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» VIATGE EUPMT
» Jocs en Xarxa del 9 al 13 a L'EUPMT!
» SUPERLIGA EUPMT 2009 -10
» FESTA EUPMT AL CLAP A LES 22:30

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
EUPMt - GMA2007 :: EUPMt :: General-
Canviar a: