A l'Atenea han penjat el ppt q ens van passar, però crec q no et servirà de res...
T'explico lo bàsic.
És el curs Creative Media Computing on hi ha 5 asignatures, per dir-ho aixi:
-
Creative Innovation & Design (q és disseny basicament animació)
-
Emerging Technology (si no ho vaig entendre malament akesta és bastant teòrica, ja que estudiem els mitjans audiovisuals d'avui en dia i com serà en un futur)
-
Post Production & Special Effects (video i so)
-
IT Project Management (crec q aixo són petits projectes q nem fent)
-
Project Dissertation (projecte final, q ja es comença a fer el primer dia pq al desembre s'ha de fer una presentació prèvia del projecte. La gent intel·ligent, com tots els que vulguem fer aquest curs, agafarem el projecte de 3r i el reciclarem, adaptant-lo i modificant-lo una mica
)
El curs és
mig presencial mig online. En total només hi haurà
6 setmanes de classe: 3 el primer semestre i 3 el segon semestre. No seran seguides.
Per exemple, venen una setmana al setembre (classes de 8 a 14, seguit, els 5 dies), despres marxen i anem fent treballs q entreguem per internet tipu el Moodle q utilitzavem a NEWI, i tmbé anem fent els projectes q ens encarreguen (a la uni o a casa o on sigui). El mes següent tornen una altra setmana, intensiu, tornen a marxar. I així fins al
juny, q és kuan haurem de presentar el
projecte final. Respecte vacances, normatives i tal seguim les de NEWI. De fet la matrícula la fem a la uni d'allà (des d'aqui, claru).
Tot això només es farà si hi ha un
mínim de 25 alumnes. Aquest mínim està calculat pq la carrera ens costi el mateix que ara (si som menys no ho farem pq dubto q ningú vulgui pagar més...)
Fins aquí tot el q sé. No se si se m'escapa alguna cosa.
Jo sóc partidaria de fer aquest curs, és una gran oportunitat. Així que animeu-vos i a pels 25, q sino ens menjarem els mocs.