| Algun dia possaran la nota del curt final? | |
|
|
Algun dia possaran la nota del curt final? | Si seguríssim!! | | 0% | [ 0 ] | Si, pot ser. | | 0% | [ 0 ] | Seeee... | | 6% | [ 1 ] | Ho veig massa difícil. | | 12% | [ 2 ] | No ho crec pas. | | 18% | [ 3 ] | És gairebé impossible!! | | 29% | [ 5 ] | D'aquí tres mesos aproximadament!! | | 35% | [ 6 ] |
| Vots Totals : 17 | | |
|
Autor | Missatge |
---|
Hazok
Nombre de missatges : 174 Data d'inscripció : 25/01/2008 Edad : 37
| Assumpte: Algun dia possaran la nota del curt final? Dv Gen 25, 2008 4:55 am | |
| Creieu que es possible que aquest fet es produeixi? | |
|
| |
mind Admin
Nombre de missatges : 224 Data d'inscripció : 21/01/2008 Edad : 35 Ubicació : mind's world
| Assumpte: Re: Algun dia possaran la nota del curt final? Dv Gen 25, 2008 5:03 am | |
| veient l'exit dels ultims curts.... no apereixerà mai la nota.
Com a apunt diré que extranyament el dia que ens havien de donar les notes del primer curt el profe es va possar malalt... casualitat?¿ NO!!!!!!!!!!!!!!!!!
A més a més... el curt de la meva productora: BOXPEED va ser el que va tenir pitjor puntuacio de tots els curts de la classe. Varem anar a parlar amb el profe perque ens digues els perques de la puntuació i ens va donar les tres INCREIBLES següents raons:
1. No ma agradat que l'argument fos un videojoc. . . . . . . PUTU CARCAMAL DEL COLLONS, AKET PAYO NO A AGAFAT UNA CONSOLA EN LA SEVA PUTA VIDA
2. EL que heu fet no era el que s'us va demanar a la practica. . . . . . MENTIDAAAAA!!!!!!!!!! ens van donar una puta camara i ens van dir: ALE VENGA, UN CURT DE 5 MINUTS, TEMA LLIURE
3. Massa eleborat per ser la primera pràctica!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!. . . . . US PODEU IMAGINAR LA CARA AMB LA QUE ENS VAM KEDAR L'URI I JO CUANT ENS VA DIR AIXO COM A COSA DOLENTA!!!!!!
En fi.... fiat dels profes d'questa assignatura i acavaras malament | |
|
| |
BigNose
Nombre de missatges : 4 Data d'inscripció : 25/01/2008 Edad : 41 Ubicació : Barna city
| Assumpte: Re: Algun dia possaran la nota del curt final? Dv Gen 25, 2008 11:46 am | |
| Mind teniu el curt penjat a alguna part? m'agradaria veure'l. o si no posa un apartat per penjat curts o videos o lo que sea. Sobre la nota, ens la donaran el dia que ja no poguem anar a reclamar i es kedaran tan panxos. | |
|
| |
BigNose
Nombre de missatges : 4 Data d'inscripció : 25/01/2008 Edad : 41 Ubicació : Barna city
| Assumpte: Re: Algun dia possaran la nota del curt final? Ds Gen 26, 2008 1:58 pm | |
| ya estan las notas colgadas, pero no ponen las del ultimo corto seran cabrones. | |
|
| |
Hazok
Nombre de missatges : 174 Data d'inscripció : 25/01/2008 Edad : 37
| Assumpte: Re: Algun dia possaran la nota del curt final? Ds Gen 26, 2008 3:20 pm | |
| jajajajajaja reclama, va reclama! xDDDD vaya risa xDDD | |
|
| |
birres89
Nombre de missatges : 256 Data d'inscripció : 04/02/2008 Edad : 35 Ubicació : la selva-maresma
| Assumpte: Re: Algun dia possaran la nota del curt final? Dv Feb 08, 2008 6:26 pm | |
| jo durant les vacances vaig preguntar-li al cientific boig i em va respondre, tinc la meva nota de curt, pro la final, no m'ha dit com ho ha puntuat... algo es algo... | |
|
| |
Admin Admin
Nombre de missatges : 6 Data d'inscripció : 21/01/2008
| Assumpte: Re: Algun dia possaran la nota del curt final? Dg Feb 10, 2008 8:30 pm | |
| - BigNose escrigué:
- Mind teniu el curt penjat a alguna part? m'agradaria veure'l. o si no posa un apartat per penjat curts o videos o lo que sea. Sobre la nota, ens la donaran el dia que ja no poguem anar a reclamar i es kedaran tan panxos.
Si, l'he penjat a la part de "produccions" del foro. Aveure si la gent s'anima a penjar els curts de les seves productores, que a mi em molaria veurels tots. Aixi que, A PENJAR VIDEOS! | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Algun dia possaran la nota del curt final? | |
| |
|
| |
| Algun dia possaran la nota del curt final? | |
|