Bueno, el que crec que està clar, o com a mínim hauria d'estar-ho, és que si estudiem això és perquè ens agrada, no?
Però si que crec que hi ha coses que haurien de canviar. El tema de l'adaptació, em sembla que no està ben tractat per part de la uni.
Per començar a molts dels que estem ara a primer, ens van dir abans de començar: a partir de l'any que ve serà oficial, i us ho convalidarem TOT! mai se'ns va parlar de POSSIBILITAT! de fet, jo me'n vaig enterar que no era segur, en la meva entrevista amb el tutor.
Segon, per a informar de les possibles sol·lucions, es va fer una reunió per a informar, i una vegada ja estava la resolució, no van fer una reunió, sinó van enviar un mail. En el qual deia que al MAIG sabrien si els de primer de l'any que ve farien l'oficial, i que nosaltres, ens podriem oblidar...
i a finals de FEBRER ja hi havia publicitat a la web del nou graduat europeu d'audiovisuals!
Vaig tornar a contestar el mail al director, dient-li que no em semblava molt bé com s'estava portant tot, i em va dir alguna cosa com: nosaltres ho seguirem intentant, però vosaltres no podreu. (això va ser un dijous crec).
El dilluns següent, ell mateix li va dir a la Sandra de clase, que si si, que gairebé segur que podriem començar l'oficial l'any que ve, i que ens ho convalidarien TOT! i que havien guardat no se quantes places per a nosaltres! Així en que quedem?
Crec que hauriem de demanar una segona reunió on expliquessin exactament la situació, i el que es farà a partir d'ara per aconseguir els objectius que volen (que crec que és l'adaptació).
Per això crec que hauriem d'escollir dos delegats (els de primer, perquè crec que els de 2n i 3r ja en teniu) i veure que fem.
Lo del dia de jornada de portes obertes, ho vaig proposar pensant en que ens servís perquè ens fessin una reunió abans. En plan: ens agradaria poder reunir-nos amb la direcció per saber la situació, i sino, doncs potser haurem d'anar a intentar resoldre els dubtes el dia que si que hi sereu, és a dir, el dia de portes obertes. (ben dit, és clar).
Per tant, torno a dir, que crec que els de primer hauriem de escollir dos/dues delegats/des per anar més organitzats, sinó, és un caos. De fet, ja hi ha gent que ha dit que li agradaria ser delegat/da, i tot sigui dit, entre ells també hi sóc jo.