Nombre de missatges : 174 Data d'inscripció : 25/01/2008 Edad : 37
Assumpte: El chiki-chiki Dc Feb 20, 2008 5:55 pm
1. El Breikindance 2. El Crusaito 3. El Maiquelyason 4. El Robocop
mind Admin
Nombre de missatges : 224 Data d'inscripció : 21/01/2008 Edad : 35 Ubicació : mind's world
Assumpte: Re: El chiki-chiki Dc Feb 20, 2008 6:52 pm
Baila el Chiki-Chiki, Baila el chiki-chiki, baila el chiki-chiki pero bailalo BIEN!!!!!!!
sandman
Nombre de missatges : 116 Data d'inscripció : 25/01/2008
Assumpte: Re: El chiki-chiki Dc Feb 20, 2008 7:40 pm
oh my god!! q wenoo!!! jo xq vagi algu a eurovisio "seriosament" i faci el ridikul prefereixo q vagi akest tio d bon komençament! i aixi ens kedem am tot deu kom a minim! xq el ridikul el farem =!!!!
vagi be
Lemur
Nombre de missatges : 342 Data d'inscripció : 21/01/2008 Edad : 36 Ubicació : Mataró Ghetto
Assumpte: Re: El chiki-chiki Dc Feb 20, 2008 8:42 pm
www.myspace.com/eurovision2008
Barcelona -> Busqueu per la R
TOTS A VOTAR !!!
PD: No se perque a mi no em deixa T_T
NoSKeR
Nombre de missatges : 177 Data d'inscripció : 25/01/2008 Edad : 36 Ubicació : Horta city
Assumpte: Re: El chiki-chiki Dc Feb 20, 2008 8:57 pm
gran song digna de eurovision.
Errant Nocturn
Nombre de missatges : 48 Data d'inscripció : 13/02/2008 Edad : 38
Assumpte: Re: El chiki-chiki Dv Feb 22, 2008 7:18 am
.
EL BREIKINDANCE!!!!!!!!!! XD Jo ja l'he votat dos cops!!! Ja que sempre va gent q fa el pena com a minim q ens el deixin escollir!!!!
PERREA PERREA!!!!!
mind Admin
Nombre de missatges : 224 Data d'inscripció : 21/01/2008 Edad : 35 Ubicació : mind's world
Assumpte: Re: El chiki-chiki Dv Feb 22, 2008 11:17 am
Qualsevol cosa millor que la gorda d'espanya, aka Rosa....
alejandropg8
Nombre de missatges : 126 Data d'inscripció : 11/02/2008 Edad : 36 Ubicació : Badalona
Assumpte: Re: El chiki-chiki Dv Feb 22, 2008 5:28 pm
enorme! jo ja he votat
a veure si va a eurovisió i aixi al menys riem una estona xD
NoSKeR
Nombre de missatges : 177 Data d'inscripció : 25/01/2008 Edad : 36 Ubicació : Horta city
Assumpte: Re: El chiki-chiki Dv Feb 22, 2008 7:33 pm
relacionat amb el tema es comenta que per internet hi ha una maqueta gravada per en pep, en la qual volia optar a participar en eurovision representan andorra. avera si majudeu a trobarla ^^
Lemur
Nombre de missatges : 342 Data d'inscripció : 21/01/2008 Edad : 36 Ubicació : Mataró Ghetto
Assumpte: Re: El chiki-chiki Dl Feb 25, 2008 2:45 am
El Chiki Chiki s'ha vist superat per un vell-friki... Els de mediavida han dit que el votessin o no se quina historia. Sigui el que sigui ara va primer.
Igualment triaran els 5 primers o 10 i es fara una gala on s'haura de votar via SMS. Esta clar que jo enviare el SMS a favor del chiki-chiki
mind Admin
Assumpte: Re: El chiki-chiki Dl Feb 25, 2008 1:21 pm
Fills de puta... una votacio per sms... anda que no reculliran pasta a 1,20€ el missatge.
Matins.SI, Matins.NO!
Lemur
Assumpte: Re: El chiki-chiki Dc Feb 27, 2008 11:13 am
El chiki-chiki ha quedat primer!!!!
Pero hi ha hagut un tongazo important... Recordeu el que us vaig dir del vell friki que anava guanyant? Doncs el dia de tancar votacions li van restar 100.000 vots per la cara. Aqui teniu mes info:
Ara un "Comite d'experts" escolliran a 5 cantants mes i dema a les 12:00 diran qui va a la gala de TVE que es fara pel març (els 5 mes votats + els 5 escollits).
mind Admin
Assumpte: Re: El chiki-chiki Dc Feb 27, 2008 1:01 pm
Aveure si guanya el chikichiki... i per fi va algu decent a eurovision. No tingeu mala fe, que encara guanyarà. És més si va ell mirare eurovision, sino, a cagar!
Errant Nocturn
Nombre de missatges : 48 Data d'inscripció : 13/02/2008 Edad : 38
Assumpte: Re: El chiki-chiki Dc Feb 27, 2008 9:24 pm
Això és per als fanàtics del Counter i del Chiki-Chiki!!!!!
XD
birres89
Nombre de missatges : 256 Data d'inscripció : 04/02/2008 Edad : 35 Ubicació : la selva-maresma
Assumpte: Re: El chiki-chiki Dj Feb 28, 2008 1:40 am
counterchiki és boniiiiiiiiiiiissim xDDDD jajajajjaja vaiaa regalassu, sobretot quan fa el maikelyason jajaja xD
Lemur
Assumpte: Re: El chiki-chiki Dj Feb 28, 2008 2:26 pm
Jo crec que es la millor versio del Chiki chiki
birres89
Nombre de missatges : 256 Data d'inscripció : 04/02/2008 Edad : 35 Ubicació : la selva-maresma
Assumpte: Re: El chiki-chiki Dj Feb 28, 2008 8:39 pm
tot i ser un fart de riure, aquest últim video és un despreci al Chiki Chiki, i a la vista humana en general... gent com aquesta que semblen els pijos del PP i es pensen que són guais i saben fer coses (ja sigui ballar o tocar els collons)...
dios jo sóc ell i m'enterro ja només veient aques video, i ho dic jo que acostumo a no tenir massa vergonya...'^^
birres
mind Admin
Assumpte: Re: El chiki-chiki Dj Feb 28, 2008 10:15 pm
xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDd.... ki es el putu friki k sa matat a fer aixo?¿¿??¿ graaaaan, mol gran!!!
Lemur
Assumpte: Re: El chiki-chiki Dv Feb 29, 2008 12:41 am
Us he de posar en context per a qui no ho sapiga: aquest noi es diu Marcos, i participa en un concurs de Cuatro que es diu Fama que esta tenint moltissim exit (maxima audiencia de la seva franja).
En Marcos no en te ni idea de ballar, no te estil, no te cos de ballari i coordina moviments. Tothom es pregunta que hi fa alla, com va poder passar els castings... La qüestio es que dona audiencia, per aixo el mantenen, perquè dona espectacle.
En aquest video el que han fet es agafar la canço del chiki-chiki i posar-la en un video on surt en Marcos ballant estil lliure.
NoSKeR
Assumpte: Re: El chiki-chiki Dv Feb 29, 2008 2:37 am
gran freestyle d'en marcos de fama xd. i si ja es bo akest tiu amb el chiki chiki es letal. s'haurien denviar en chikilicuarte i el marcos a eurovision ja k son la revelasio del any.
no sa fet una fusio aixi desde k es va sumar a un caramel un pal O_O.
PD: gran la explikacio del nostre moderador en lemuuuuuuuuuuuu
mind Admin
Assumpte: Re: El chiki-chiki Ds Mar 08, 2008 2:23 pm
Senyores i Senyors! Avui és el dia de demostrar que el CHIKI-CHIKI serà la millor canço d'Eurovision!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
TOTS A VOTAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
putopardal
Nombre de missatges : 167 Data d'inscripció : 24/01/2008 Edad : 36 Ubicació : Mataro ///La Serra d' Almos (priorat tropical)
Assumpte: Re: El chiki-chiki Dg Mar 09, 2008 4:15 pm
ha guanyauuuuuu muajajajajajaj
mind Admin
Assumpte: Re: El chiki-chiki Dg Mar 09, 2008 8:40 pm
Despres d'una gala amb unes cançons que feient realment pena ha guanyat el CHIKI-CHIKI . Almenys aquest any anirem a Eurovision a fer el pena per votació popular. No m'interpreteu malament, jo vaig votar al chiki-chiki e! Simplement aixo que ja que fem el pena cada any aquest ho farem be!
Nomes comentar que vaig seguir parcialment la gala d'elecció i els convidats que hi havia comentan les cançons varen dir que el chiki-chiki era una canço que seria la cancion del verano, pero que no era un tema per representar a espanya a eurovisió. Dons finalment va guanyar, i per el que tinc antés DEL TIRON! M'agradaria haver vist la cara amb la que es van quedar... xD.
dons aixo, resumint:
EL CHIKI-CHIKI REPRESENTARÀ A espanya A EUROVISIÓ!!!!
P.D.: Diran el que vulguin... pero encara guanyarem! JAJAJAJJAJJAJJAJA
Hazok
Nombre de missatges : 174 Data d'inscripció : 25/01/2008 Edad : 37
Assumpte: Re: El chiki-chiki Dg Mar 09, 2008 8:53 pm
Aquí pots veure la cara de la gent i els crits que van pegar xD
mind Admin
Assumpte: Re: El chiki-chiki Dg Mar 16, 2008 3:36 pm
Wueno gent... ja tenim an Rodolfo a eurovisión. No obstan, no anirà exactament la canço que tots vam votar....:
Cita :
Las normas de la Unión Europea de Radiodifusión (UER) exigían la modificación de algunas partes de la canción, eliminando las referencias políticas. Así que Rajoy y Zapatero han sido sustituidos en la letra por Mariano y José Luis.
La nueva versión es también más larga, dos minutos y 52 segundos frente al minuto 20 segundos de la versión original, y añade estrofas en inglés en las que se menciona a españoles de fama internacional como Fernando Alonso, Pau Gasol, Antonio Banderas, Almodóvar, o "La Macarena".
Sí han resistido los cambios los cuatro pasos de la coreografía (el brikindans, el crusaíto, el maiquelyason y el robocop), los gritos de "¡perrea, perrea!", la "mulata con las bragas en la mano", y la estética de estilo Elvis Presley con tupé, gafas extragrandes y guitarra de juguete.
La lletra definitiva serà la següent:
Cita :
Perrea! ¡Perrea! ¡Perrea! ¡Perrea! El chikichiki mola mogollón Lo bailan en la China y tambien en Alcorcón. Dale chikichiki a esa morenita Que el chikichiki la pone muy tontita Lo baila Jose Luis, lo baila bien suave, Lo baila Mariano, mi amor ya tu sabes. Lo bailan los brother, lo baila mi hermano Lo baila mi mulata con las bragas en la mano
¡Perrea! ¡Perrea! El Chiki Chiki is a Reaggetton Dance in Argentina, Serbia and Oregón . Give el Chiki-Chiki to that little sister with el Chiki-Chiki She's gonna like it mister! Dance it with Alonso, Dance it with Gasol Dance it with your brothers, all around the world. Dance it with Bardem Dance it with Banderas Dance with Almodóvar Dance la Macarena.
Y el chiki chiki se baila así Uno: el brikindans Dos: el crusaíto Tres: el maiquelyason Cuatro: el robocop
Baila el chikichiki baila el chikichiki Lo bailan los jevis y también los friquis. Lo bailan en la cárcel, lo bailan en la escuela, Lo baila mi madre y también mi abuela.
Baila el chikichiki baila el chikichiki. Lo bailan los jevis y también los friquis. Lo bailan en la cárcel, lo bailan en la escuela, Lo baila mi madre y también mi abuela.
Lo canta el Tigre Puma con su traje a rayas Y Juan Carlos le dice ¿por qué no te callas? En el velatorio del Padre Damián Pusieron chikichiki y el muerto echó a bailar
¡Bailar, bailar, bailar! Y el chiki chiki se baila así Uno: el brikindans Dos: el crusaíto Tres: el maiquelyason Cuatro: el robocop Perrea Perrea
Lo baila Jose Luis, lo baila bien suave, Lo baila Mariano, mi amor ya tu sabes. Lo bailan los bródel, lo baila mi hermano Lo baila mi mulata con las bragas en la mano
Y el chiki chiki se baila así Uno: el brikindans Dos: el crusaíto Tres: el maiquelyason Cuatro: el robocop Uno: el brikindans Dos: el crusaíto Tres: el maiquelyason Cuatro: el robocop
¡¡¡PERREA PERREA!!!
No se si ja a sortit per la tele la versio final de la canço cantada. Aveure si algu penja el video de la versió final!