| CHAMPIONS LEAGUE EUPMT 2009 | |
|
+9sandman *HuGuInHo* AranDanDarÀ GanJaMan Menthon alejandropg8 NoSKeR birres89 GrandeGlande 13 participantes |
|
Autor | Missatge |
---|
LofisH!
Nombre de missatges : 8 Data d'inscripció : 16/03/2009
| Assumpte: Re: CHAMPIONS LEAGUE EUPMT 2009 Dc Abr 08, 2009 4:52 pm | |
| Hay que meter toda la carne en el asador! Hagamoslo a un partido y la semana que viene! | |
|
| |
birres89
Nombre de missatges : 256 Data d'inscripció : 04/02/2008 Edad : 35 Ubicació : la selva-maresma
| Assumpte: Re: CHAMPIONS LEAGUE EUPMT 2009 Dl Abr 13, 2009 11:55 am | |
| els 97 punts que he fet aquesta jornada són un avís força clar huguiño i això que la delantera m'ha fallat... jo començaria a remodelar l'equip o t'estavallaràs jaja | |
|
| |
GanJaMan
Nombre de missatges : 211 Data d'inscripció : 12/03/2008 Ubicació : St. PoL de Mar.iwaNa!
| Assumpte: Re: CHAMPIONS LEAGUE EUPMT 2009 Dt Abr 21, 2009 10:25 pm | |
| JAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJA | |
|
| |
alejandropg8
Nombre de missatges : 126 Data d'inscripció : 11/02/2008 Edad : 36 Ubicació : Badalona
| Assumpte: Re: CHAMPIONS LEAGUE EUPMT 2009 Dt Abr 21, 2009 11:19 pm | |
| | |
|
| |
LofisH!
Nombre de missatges : 8 Data d'inscripció : 16/03/2009
| Assumpte: Re: CHAMPIONS LEAGUE EUPMT 2009 Dt Abr 21, 2009 11:42 pm | |
| Asumo mi derrota!!!!! Mis jugadores han fallado y no me ha marcado gol nadie. Ha sido culpa mía, aunque puto Noskerzorróndeloscojones no se merecia ganar...ejm... hijoputa
Venga felicidades Noskerzorróndeloscojones. Y nos vemos el año k viene en la próxima edicion de la Champions.
Felicidades Huguinho! Birres éts un petat!! | |
|
| |
NoSKeR
Nombre de missatges : 177 Data d'inscripció : 25/01/2008 Edad : 36 Ubicació : Horta city
| Assumpte: Re: CHAMPIONS LEAGUE EUPMT 2009 Dc Abr 22, 2009 1:04 am | |
| Aquesta victoria li dedico a tots aqells que han gaudit amb el joc del meu equip i varen creure en mi quan anabam ultims de la malnacidos league, van ser moments complicats, pero aques equip es una piña on tothom rema a favor i mai varem oblidar el nostre lema yes we can . També recordar a tots aquells rivals que he tingut desde la liguilla fins la final gent com el chino que deia que no tenia ni idea ¬¬U, en hazok ke em volia privar de la plaça ke a la fi va obrir el kami a la championsaga, tambe recordar la sort a l'hora de eliminar a equips mes favorits, com steaua o ganjateam. Afegir que en la final em vaig trobar un gran ekip que va arribar sense fer gaire soroll pero que ha aportat freskura i molta guerra al torneig, i que ha acceptat correctament la derrota . Totes aquestes circumstancies m'han portat a ser el rey d'europa, per tot aixo Gracies lelelelelelelelellelelelelel PD: ens veiem l'any ke veeeeeeeeeeeee . PD2: huguinho si tens agallas supercopa d'europa jijijij. PD3: si me buscais estoy borracho y celebrandolo aun. Aqui us deixo una pic. | |
|
| |
*HuGuInHo*
Nombre de missatges : 69 Data d'inscripció : 08/04/2008
| Assumpte: Re: CHAMPIONS LEAGUE EUPMT 2009 Dl Abr 27, 2009 5:38 pm | |
| Saludeu al campio de la supercosa d'europa!!! estava cla...!!! entre el Zenit i jo em fer la rebelio dls modestos!!!!! | |
|
| |
GanJaMan
Nombre de missatges : 211 Data d'inscripció : 12/03/2008 Ubicació : St. PoL de Mar.iwaNa!
| |
| |
*HuGuInHo*
| Assumpte: Re: CHAMPIONS LEAGUE EUPMT 2009 Dt Abr 28, 2009 12:11 am | |
| jajajaja ke grande ganja!!!! molt wapo!! jajaja!! Wno pues res!!! Nomes dire ke moltes gracies al organitzador dl torneig... pk su ha estat curran cada semana!! ole!!! en fin... ara a remontar el k es pugui a la lliga! | |
|
| |
NoSKeR
Nombre de missatges : 177 Data d'inscripció : 25/01/2008 Edad : 36 Ubicació : Horta city
| Assumpte: Re: CHAMPIONS LEAGUE EUPMT 2009 Dt Abr 28, 2009 2:52 am | |
| m'afegeixo a la felicitació per el trionf de l'huguinho que encara que ha estat en la UEFA sempre a puntuat com si fos de Champions , a més era la final que haviem desitjat i pronosticat molt abans ^^! puto Forli jijiji També vull felicitar al organitzador d'aques entreteniment que ha durat mesos i mesos. Ganja t'ho has currat la imatge d'en huguinho sublim XD! no pero també per els teus posts semanals sense cap tipus de motivació mes ke la entretenir a la gent ! Crec que nomes fa falta anomenar el millors jugadors de l'anterior champions xd en proposo 2 : Baha i Barkero jeajeajeajejae | |
|
| |
*HuGuInHo*
| Assumpte: Re: CHAMPIONS LEAGUE EUPMT 2009 Dt Abr 28, 2009 6:26 pm | |
| El millor jugador no te discusió kevin.... Dieguito Forlan!!!! sense ell no estaria on estik!!! | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: CHAMPIONS LEAGUE EUPMT 2009 | |
| |
|
| |
| CHAMPIONS LEAGUE EUPMT 2009 | |
|