El profe d'audio s'assembla a.... (mirar fotos al post)
(A) Ronnie James Dio
56%
[ 10 ]
(B) Carlos Jesús
17%
[ 3 ]
(C) Manuel Rodrésguez
0%
[ 0 ]
(D) Batman
17%
[ 3 ]
(E) Extraterretre
10%
[ 2 ]
Vots Totals : 18
Autor
Missatge
Errant Nocturn
Nombre de missatges : 48 Data d'inscripció : 13/02/2008 Edad : 38
Assumpte: El profe d'àudio s'assembla a... Dv Feb 15, 2008 4:06 pm
.
Bones!!! Després de veure un parell de dies al senyor Marius, jo crec que s'ha de començar un referendum de semblançes d'akest profe (sempre desde el respecte i el bon rotllo.... XD)
Jo tinc uns kuants aspirants....
(A) Ronnie James Dio, cantant (Elf, Rainbow, Black Sabbath, Dio)
(B) Carlos Jesús, friki
(C) Manuel Rodríguez, cantant (Sphinx)
(D) Batman. Recordem que en Batman i el profe comparteixen la habilitat d'escoltar, entendre i parlar amb els ratpanats.
I finalment...
(E) Extraterretre del expacio zideral XDDDD
Ja direu si esteu d'acord i afegiu-hi els vostres!!!!!!!!!
-Fermí-
[Post modificat i mogut de lloc per l'administrador. Recordeu, a offtopic totes les parides, els foros de cada assignatura estan reservats per questions purament de la materia: "coses series", per entendrens. Gràcies]
AranDanDarÀ
Nombre de missatges : 231 Data d'inscripció : 09/02/2008 Edad : 37 Ubicació : Cabrils
Assumpte: Re: El profe d'àudio s'assembla a... Dv Feb 15, 2008 7:09 pm
jo més aviat diria am en Carlos Jesús pro sense bigoti XD
Lara
Nombre de missatges : 151 Data d'inscripció : 08/02/2008 Edad : 35
Assumpte: Re: El profe d'àudio s'assembla a... Dv Feb 15, 2008 7:47 pm
Màrius = DIOOOOOOO!!
Sens dubteeee!!
putopardal
Nombre de missatges : 167 Data d'inscripció : 24/01/2008 Edad : 36 Ubicació : Mataro ///La Serra d' Almos (priorat tropical)
Assumpte: Re: El profe d'àudio s'assembla a... Dg Feb 17, 2008 1:25 am
sassembla al dio tot i que carlos jesus es un dels meus 8 deus per cert magradava mes ozzy. per cert qui ha estat el freak ke ha votat a batman??
clumsy
Nombre de missatges : 42 Data d'inscripció : 12/02/2008 Ubicació : Barcelona / Girona / Al Quds
Assumpte: Re: El profe d'àudio s'assembla a... Dg Feb 17, 2008 6:04 am
jo he votat per en Batman, que passa!?! Només imaginar-me aquell mite vestit de batman amb les bambes que porta i caminant com un pages de l'emporda tot dient que sent les "rates pinyades"....només em venen ganes de ser en Robin i esdevenir un superheroi freak xD
AranDanDarÀ
Nombre de missatges : 231 Data d'inscripció : 09/02/2008 Edad : 37 Ubicació : Cabrils
Assumpte: Re: El profe d'àudio s'assembla a... Dg Feb 17, 2008 9:07 pm
OOHHHH!!! Com HOAVEU clavat amb en Dio, és ell!! xDDDD L'he vist i he flipat.
Bueno, res a dir, nomes que demà ens espera una nova classe amb aquest gran personatge...esperem poder ampliar la secció de "Frases mìtiques" xDD
Vingans, ens veiem!
Aran.
Errant Nocturn
Nombre de missatges : 48 Data d'inscripció : 13/02/2008 Edad : 38
Assumpte: Re: El profe d'àudio s'assembla a... Dg Feb 17, 2008 10:10 pm
Graaaandeeeee el format enkesta.
Jo es q abans de buscar el video creia q era igual q el estraterrestre!!! Pero ara tinc clar que és el germà bessó perdut d'en Dio. Ja li direm que ens canti un troç de Holy Diver
Fins demà!!
Lemur
Nombre de missatges : 342 Data d'inscripció : 21/01/2008 Edad : 36 Ubicació : Mataró Ghetto
Assumpte: Re: El profe d'àudio s'assembla a... Dl Feb 18, 2008 1:42 am
Clavat al Dio pero amb la mentalitat de Carlos Jesus.
Per cert, el "extraterrestre" es anomenat Penumbra, o almenys aixi li deien quan va sorgir aquest personatge.
NoSKeR
Nombre de missatges : 177 Data d'inscripció : 25/01/2008 Edad : 36 Ubicació : Horta city
Assumpte: Re: El profe d'àudio s'assembla a... Dt Feb 19, 2008 8:26 pm
lo mes gran que he vist es lo de carlos jezú, kasi la palmo.
gran senyor gran veig molta inventiva ^^.
(ja anire passant per el foro que el tenia mol abandonat T-T)