| Apunts de clase | |
|
+6. Chino Lara putopardal Lemur mind 10 participantes |
Autor | Missatge |
---|
mind Admin
Nombre de missatges : 224 Data d'inscripció : 21/01/2008 Edad : 35 Ubicació : mind's world
| Assumpte: Apunts de clase Dj Des 11, 2008 7:13 pm | |
| "Lo prometido es deuda" per tant, aqui teniu els meus apunts de màrqueting. Apunts Marketing by Narcís Estan presos en temps real a la clase i de la manera que explica aquet bon home no m'ha sigut possible seguir-ho tot al peu de la lletra. Com notareu hi ha coses que estan marcades en vermell. Son totes aquelles coses que estan per acabar. Si algu s'anima a completar-ho que no tardi a fer-ho perque l'examen ja sacosta. Aveure si la gent s'anima a penjar els seus apunts aqui (va per els de tercer tambe!), ja que es planteja complicadillo l'examen. No es per desanimar pero com recordareu molt be, no han estat poques les vegades que ell mateix ens ha dit que ens donaria pel culet. Aixi que a fer pinya i fem una bona recopilacio d'apunts. | |
|
| |
Lemur
Nombre de missatges : 342 Data d'inscripció : 21/01/2008 Edad : 36 Ubicació : Mataró Ghetto
| Assumpte: Re: Apunts de clase Dj Des 11, 2008 8:21 pm | |
| | |
|
| |
putopardal
Nombre de missatges : 167 Data d'inscripció : 24/01/2008 Edad : 36 Ubicació : Mataro ///La Serra d' Almos (priorat tropical)
| Assumpte: Re: Apunts de clase Dj Des 11, 2008 8:35 pm | |
| Jo aqui us penjo els apunts de l'alex el que ve d'ingenieria els he passat a net tot i que tambe falta fato i algo de lo seu no hu he pogut passar perque no hu entenia o no tenia sentit alli a palo seco perque la cosa quedava molt penjada. apa doncs aki teniu apunts mkt | |
|
| |
Lara
Nombre de missatges : 151 Data d'inscripció : 08/02/2008 Edad : 35
| Assumpte: Re: Apunts de clase Ds Des 13, 2008 3:11 pm | |
| Aquí els meus apunts presos així com s'ha pogut (falten les dues últimes classes). Crec que amb els q stan penjats podem fer un bon mix. http://www.megaupload.com/es/?d=2WI26MYY vagi be | |
|
| |
putopardal
Nombre de missatges : 167 Data d'inscripció : 24/01/2008 Edad : 36 Ubicació : Mataro ///La Serra d' Almos (priorat tropical)
| Assumpte: Re: Apunts de clase Ds Des 13, 2008 3:30 pm | |
| em sembla impresionant que un post que te unes 45 lectures nomes tingui 3 respostes que zangana que es la gent | |
|
| |
Chino
Nombre de missatges : 68 Data d'inscripció : 14/02/2008 Edad : 37 Ubicació : Canvi city
| Assumpte: Re: Apunts de clase Ds Des 13, 2008 4:02 pm | |
| Gracias a todos aquellos que cuelgan apuntes todos podemos estudiar hay que participar en el post aunque solo sea para dar las gracias Yo ayude a conseguir al pardal los pauntes que a colgado, asi entre todos ganito a granito conseguirmos grandes cosas sino...... Ke os foye un pez poya blaugrana. Madrid cabron saluda al campeon | |
|
| |
.
Nombre de missatges : 115 Data d'inscripció : 07/02/2008 Edad : 38
| Assumpte: Re: Apunts de clase Ds Des 13, 2008 8:10 pm | |
| Yo no he tomado apuntes nunka...la Misae creo ke los tiene en papel...ya le dire a ver... | |
|
| |
Errant Nocturn
Nombre de missatges : 48 Data d'inscripció : 13/02/2008 Edad : 38
| Assumpte: Re: Apunts de clase Dg Des 14, 2008 9:52 pm | |
| M'he mirat els apunts que heu penjat i jo no en tinc més. Més ben dit, hi ha parts que jo no les tenia... | |
|
| |
Grafo33
Nombre de missatges : 38 Data d'inscripció : 14/02/2008 Edad : 35 Ubicació : Granu!!
| Assumpte: Re: Apunts de clase Dg Des 14, 2008 11:13 pm | |
| Merci gentttttttttttt
Un cop més meu salvat la puta assignatura XD | |
|
| |
Lara
Nombre de missatges : 151 Data d'inscripció : 08/02/2008 Edad : 35
| Assumpte: Re: Apunts de clase Dl Des 15, 2008 1:09 am | |
| Res, Marc. Ja passarem comptes | |
|
| |
Lemur
Nombre de missatges : 342 Data d'inscripció : 21/01/2008 Edad : 36 Ubicació : Mataró Ghetto
| Assumpte: Re: Apunts de clase Dl Des 15, 2008 1:18 am | |
| Moltes gracies Mind, Lara i Pardal!
Segons m'han dit els que van fer marketing l'any passat, l'examen va ser bastant facil.
Esperem que dimecres sigui igual... | |
|
| |
*Misae*
Nombre de missatges : 16 Data d'inscripció : 02/04/2008 Edad : 38 Ubicació : Llavawest!
| Assumpte: Re: Apunts de clase Dl Des 15, 2008 5:12 pm | |
| - [Pak's!] escrigué:
- Yo no he tomado apuntes nunka...la Misae creo ke los tiene en papel...ya le dire a ver...
doncs sí gent... ho sento, xo tinc el costum de fer-ho tot amb paper i la veritat que l'únic que passo a ordinador són les xuletes! xD (k de fet encara he de fer....) Visca el Zara! | |
|
| |
Naini4606
Nombre de missatges : 48 Data d'inscripció : 07/02/2008 Edad : 35 Ubicació : Canet de Mar
| Assumpte: Re: Apunts de clase Dt Des 16, 2008 6:16 pm | |
| http://www.megaupload.com/?d=4N5C6293 Aputs completats http://www.megaupload.com/?d=7JQNZ2FE Apunts Xandri Doncs be, aqui us deixo una recopilacio dels apunts que heu anat penjant. Ja veureu que hi han coses repetides, pero ha sigut un fallo meu!! jejeje hi ha una taula que esta en blanc que l'he omplert a ma. El primer link són aquests apunts, i el segon link són els apunts den Xandri que estan fets a ma i hi ha la taula que vaig copiar a ma i un exercici. Espero que us vagi be!!! un peto Aina | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Apunts de clase | |
| |
|
| |
| Apunts de clase | |
|