EUPMt - GMA2007
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.



 
ÍndexCercarÚltimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió

 

 PORRA Barça-Madriz

Ir abajo 
4 participantes
AutorMissatge
birres89

birres89


Nombre de missatges : 256
Data d'inscripció : 04/02/2008
Edad : 34
Ubicació : la selva-maresma

PORRA Barça-Madriz Empty
MissatgeAssumpte: PORRA Barça-Madriz   PORRA Barça-Madriz Icon_minitimeDl Des 08, 2008 7:53 pm

Re nens, ja estem a la setmana del sempre gran clàssic i trobo bó encetar una porra, ja que aquest any aquell que sempre diu 5-0 pot encertar i quedar-s'hi curt. El tema diners no sé, debateu vosaltres si pagar un euro, 2 euros, mig euro.. no m'hi enfadaré pas jo

Però vamos, per si hi ha seguiment, jo ja poso el meu 5-0 by Birres.

apa
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.flickr.com/photos/gbr_birres
Naini4606

Naini4606


Nombre de missatges : 48
Data d'inscripció : 07/02/2008
Edad : 35
Ubicació : Canet de Mar

PORRA Barça-Madriz Empty
MissatgeAssumpte: Re: PORRA Barça-Madriz   PORRA Barça-Madriz Icon_minitimeDl Des 08, 2008 11:36 pm

Doncs bé jo també m'apunto a la porra! i dic un 3-0 el tema diners ja ho parlarem durant aquesta setmana!!! espero equivocar-me i que s'acosti més a la de'n birres!!! jajaja VISCA EL BARÇA!!!!!

Aina santa
Tornar a dalt Ir abajo
AranDanDarÀ

AranDanDarÀ


Nombre de missatges : 231
Data d'inscripció : 09/02/2008
Edad : 37
Ubicació : Cabrils

PORRA Barça-Madriz Empty
MissatgeAssumpte: Re: PORRA Barça-Madriz   PORRA Barça-Madriz Icon_minitimeDt Des 09, 2008 1:00 am

Els resultats no us els guardeu per aki el foro, a l'hora de pagar es diu el resultat, i si esta agafat, ^^ a joderse!!

Algu s'ofereix a ser l'organitzador? Crec k l'hugo va ser el de l'any passat i no van haver-hi problems.
Tornar a dalt Ir abajo
http://ultra.eupmt.es/~navferar/
*HuGuInHo*

*HuGuInHo*


Nombre de missatges : 69
Data d'inscripció : 08/04/2008

PORRA Barça-Madriz Empty
MissatgeAssumpte: Re: PORRA Barça-Madriz   PORRA Barça-Madriz Icon_minitimeDt Des 09, 2008 1:23 am

ami mencantaria ser-ho aran... pero akesta setmana curro cada dia i no puk anar a la uni...

Em sap greu nanus!! haura de ser algu altre!! xo conteu am mi c dir resultat!! kuan la feu k algu mavisi i el dik!! ngaaaaaaaa
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





PORRA Barça-Madriz Empty
MissatgeAssumpte: Re: PORRA Barça-Madriz   PORRA Barça-Madriz Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
PORRA Barça-Madriz
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
EUPMt - GMA2007 :: On Topic :: Off Topic-
Canviar a: