| Deures pel dimarts 18 | |
|
+4Lara Rayvan dels cels alejandropg8 Lemur 8 participantes |
Autor | Missatge |
---|
Lemur
Nombre de missatges : 342 Data d'inscripció : 21/01/2008 Edad : 36 Ubicació : Mataró Ghetto
| Assumpte: Deures pel dimarts 18 Dv Nov 14, 2008 5:33 am | |
| Algu em pot explicar què és el que hem de fer?
Editat per darrera vegada per Lemur el Dl Nov 17, 2008 4:04 pm, editat 1 cop en total | |
|
| |
alejandropg8
Nombre de missatges : 126 Data d'inscripció : 11/02/2008 Edad : 36 Ubicació : Badalona
| Assumpte: Re: Deures pel dimarts 18 Dv Nov 14, 2008 12:51 pm | |
| Hem de fer dos exercicis: 1-escriure la paraula DOMINO amb pal sec i amb serif i enganxar les lletres sobre un DIN-A3 tenin en compte el kerning (aixo del kerning no ho he entes molt be aixi que si algú pot explicar-ho estaria molt agrait). Un exemple mal fet -> 2- Explica les paraules: - Llibertat - Amistat - Energia - Tristesa Només usan tipografia, és a dir utilitzar la pròpia paraula per explicar el seu significat (molt semblat al exercici que vam fer amb les "lentejas"). En cada paraula es pot repetir la propia paraula les vegades que es vulguin i no es poden utilitzar colors. S'ha d'utilitzar un DIN-A4 (o DNIA-4) per a cada paraula. Tots dos exercicis es poden fer amb ordinador!! | |
|
| |
Rayvan dels cels
Nombre de missatges : 97 Data d'inscripció : 06/03/2008
| Assumpte: Re: Deures pel dimarts 18 Dv Nov 14, 2008 9:31 pm | |
| hhmmmmmmmm llavors representa q s'han d'imprimir les lletres i retallar-les i desprès tornar-les a enganxar canviant el kerning (distància entre les lletres) ???? quina parida no? no s'han d'intercanviar les lletres ni res? dl rollo una de pal i l'atra no o algo així?? i lo de les paraules, em sembla q sí que es podien utilitzar colors... algú ho sap amb certesa? gràcies! | |
|
| |
Lara
Nombre de missatges : 151 Data d'inscripció : 08/02/2008 Edad : 35
| Assumpte: Re: Deures pel dimarts 18 Ds Nov 15, 2008 12:11 am | |
| - Rayvan dels cels escrigué:
- no s'han d'intercanviar les lletres ni res? dl rollo una de pal i l'atra no o algo així??
xDDD, molt creatiu Rai! lo dels colors no tinc ni idea peròe staria bé que algú ho confirmés el més aviat possible, q llavors la cosa ja canvia. Gràcies! | |
|
| |
GrandeGlande
Nombre de missatges : 125 Data d'inscripció : 18/02/2008 Edad : 37 Ubicació : Manresa & Mataro
| Assumpte: Re: Deures pel dimarts 18 Ds Nov 15, 2008 12:24 am | |
| | |
|
| |
putopardal
Nombre de missatges : 167 Data d'inscripció : 24/01/2008 Edad : 36 Ubicació : Mataro ///La Serra d' Almos (priorat tropical)
| Assumpte: Re: Deures pel dimarts 18 Dl Nov 17, 2008 2:25 pm | |
| joder que s'ha de fer el kerning spencer o sigui entrar a classe i fotreli una palissa nan fart de xarop per la tos. jo calculare les distancies en punts ke dona la pantalla i un cop retallades les lletres ho fare igual. suposo que deu ser aixo. | |
|
| |
Nis
Nombre de missatges : 168 Data d'inscripció : 05/02/2008 Edad : 37 Ubicació : Vallromanes
| Assumpte: Re: Deures pel dimarts 18 Dl Nov 17, 2008 7:12 pm | |
| aixó del DNIA3 xD crec k m'ho pasaré pel forro... xD | |
|
| |
birres89
Nombre de missatges : 256 Data d'inscripció : 04/02/2008 Edad : 35 Ubicació : la selva-maresma
| Assumpte: Re: Deures pel dimarts 18 Dl Nov 17, 2008 9:27 pm | |
| jo passo d'anar a comprar din-a3 més que res perquè la llibreria està tancada i hauria de matar-me a buscar un lloc on trobar-ne i això implicaria agafar el cotxe, i gastar gasolina que es podria considerar material escolar, que la universitat no em paga. A part no entenc per què ho hem de fer amb dinA3 :S és ben bé que estem a parvulitus | |
|
| |
Rayvan dels cels
Nombre de missatges : 97 Data d'inscripció : 06/03/2008
| Assumpte: Re: Deures pel dimarts 18 Dt Nov 18, 2008 2:22 am | |
| - birres89 escrigué:
- jo passo d'anar a comprar din-a3 més que res perquè la llibreria està tancada i hauria de matar-me a buscar un lloc on trobar-ne i això implicaria agafar el cotxe, i gastar gasolina que es podria considerar material escolar, que la universitat no em paga.
A part no entenc per què ho hem de fer amb dinA3 :S és ben bé que estem a parvulitus no et queixis tant i fes un escrit o recull firmes o algo, ets molt negatiu birres, has de proposar alternatives | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Deures pel dimarts 18 | |
| |
|
| |
| Deures pel dimarts 18 | |
|