mind Admin
Nombre de missatges : 224 Data d'inscripció : 21/01/2008 Edad : 35 Ubicació : mind's world
| Assumpte: Presentació de l'assignatura Dt Feb 12, 2008 6:28 pm | |
| La primera classe a mi m'ha sembla prometedora. Pocs examens escrit i moltes fotos!!! El materia del que disposarem no esta pas malament: NIKON D-40 Una camara reflex de baix preu pero de bones prestacions. Una de les coses que m'ha sorprés, per bo, ha estat la invitació a portar el nostre propi material. Ha parlat de camerés amb més o menys prestacions, pero no ha fet esment a si havien de ser digitals o analogiques. El més llogic fes referència a les digital, perque veient com enfoca l'assignatura, en una aula d'informàtica per les pràctiques, no crec que sigui factible esperar a portar al fotoprix el rodet i esperar les originals. Jo, personalment, portaré la meva camara: Samsung pro815, no obstant, no pensó deixar annar a oportunitat de utilitzar les cameres de la uni. L'assignatura funcionarà de la següent manera: AVALUACIÓ:- Treball de Fotografia Temàtica (30%) [INDIVIDUAL]
- Parcial 1: Fotografia (10%)
- Treball de Fotografia d'Autor (20%) [PRODUCTORES]
- Parcial 2: Il·luminació (20%)
- Pràctiques (20%) [Photoshop 10%]
EXAMENS:- Parcial 1 de Fotografia es realitzarà el DIJOUS 10 d'Abril de 10 an12h
- El Parcial 2 es realitzarà el DIJOUS 29 de MAIG a les 9h
Dons així sens presenta aquesta assignatura. Jo crec que pot ser de les millor del quadrimestre, tot i aixó, només el temps hem treura o hem donarà la raó. | |
|