EUPMt - GMA2007
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.



 
ÍndexCercarÚltimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió

 

 Iniciació DJ

Ir abajo 
2 participantes
AutorMissatge
Grafo33

Grafo33


Nombre de missatges : 38
Data d'inscripció : 14/02/2008
Edad : 35
Ubicació : Granu!!

Iniciació DJ Empty
MissatgeAssumpte: Iniciació DJ   Iniciació DJ Icon_minitimeDs Jun 21, 2008 5:26 pm

Buenu jo creo aquest post perque ara be l'estiu... les festes i les hores mortes. Per tant, m'agradaria que la gent que sap punxar i tal, ens enseñin una miqueta als que volguem començar.

A mi magradaria saber de on puc treure les bases per les remescles, es a dir, el ritme... (el PUM PUM XD)

A més a veure kins programes aconselleu que estiguin guapos...

Merci a tots!!
Tornar a dalt Ir abajo
GanJaMan

GanJaMan


Nombre de missatges : 211
Data d'inscripció : 12/03/2008
Ubicació : St. PoL de Mar.iwaNa!

Iniciació DJ Empty
MissatgeAssumpte: Re: Iniciació DJ   Iniciació DJ Icon_minitimeDg Jun 22, 2008 8:25 pm

em sembla que no e entes molb la pregunta,

Si el que vols es trobar un programa cutre per punxar amb lordinador baixat el VIRTUAL DJ i despres baixat les cançons de lestil que mes tagradin i lu demes és practicar i a mesclar, pero tot i aixo es podria dir que aquest programa es un juguet ja que punxar de veritat no es cosa de dos dies, ti has de matar i tenir mols mal de caps x aprendre a quadrar una canço amb vinils, pero weno, si mes no es un principi.

Si el que vol es produir musica o fer un LIVE ACT, el programa que utilitzo jo és el ABLETON LIVE ( pero n'hi han milers ), pots baixarte llibreries de sons (les mes cutres de lemule i tot) i ferte una sessio per punxar am lordinado

nose si te respos pero sino fes una pregunta mes concreta i te la respondrem els que puguem

alaaaaaaaa
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.eupmt.es/~rauporjo
 
Iniciació DJ
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
EUPMt - GMA2007 :: On Topic :: Off Topic-
Canviar a: