| NOTES D'EN RICHI | |
|
+4putopardal Chino Grafo33 Lemur 8 participantes |
Autor | Missatge |
---|
Lemur
Nombre de missatges : 342 Data d'inscripció : 21/01/2008 Edad : 36 Ubicació : Mataró Ghetto
| Assumpte: NOTES D'EN RICHI Dv Jun 20, 2008 6:04 pm | |
| Us han enviat un mail a la web de la uni on et donen un link amb la nota de la historia dels sintetitzadors. Jo he tret un 70/100 i aixo que estava bastant completa, per tant no us espereu notasses. | |
|
| |
Grafo33
Nombre de missatges : 38 Data d'inscripció : 14/02/2008 Edad : 35 Ubicació : Granu!!
| Assumpte: Re: NOTES D'EN RICHI Ds Jun 21, 2008 5:14 pm | |
| Jo el mateix que tu lemur.... i no es que m'ho hagi currat gaire... crec que tothom tindra si fa no fa, la mateixa nota!!! | |
|
| |
Chino
Nombre de missatges : 68 Data d'inscripció : 14/02/2008 Edad : 37 Ubicació : Canvi city
| Assumpte: Re: NOTES D'EN RICHI Ds Jun 21, 2008 10:28 pm | |
| em pudeu dir kom es diu el mail eske ami no ma arribat em sembla | |
|
| |
putopardal
Nombre de missatges : 167 Data d'inscripció : 24/01/2008 Edad : 36 Ubicació : Mataro ///La Serra d' Almos (priorat tropical)
| Assumpte: Re: NOTES D'EN RICHI Ds Jun 21, 2008 10:39 pm | |
| Ens aprovaran a tots ke no veieu ke nestan fins a la punta del gland de naltros i a mes per aixo paguem un collo i part de l'altre perque ens aprovin aquest viatge es simplement per inflar el fetge i fer-nos veure ke aprenem algo de profit el newi de veritat el veurem al 4t any ke no kedara titere con cabeza pk els anglesos son mol anglesos i tenen un petit problema degut a que viuen en una illa tan petita i es volen creure gran potencia mundial. PD: Mordor rulez and heavy strike artyllery too. | |
|
| |
Klose
Nombre de missatges : 21 Data d'inscripció : 11/02/2008 Edad : 35 Ubicació : Barcelona
| Assumpte: Re: NOTES D'EN RICHI Dg Jun 22, 2008 3:28 am | |
| jo crec k heu punxat...la nota k ens ha fotut es del practical assesment k vam fer lultim dia a classe...allo ke el pavo et venia i et feia una pregunta sobre com funcionava el putu programa...Crec eh! alomillor stik equivocat però dubto molt k corregeixi 50 redaccions en dos dies. enga a cuidarse! | |
|
| |
GanJaMan
Nombre de missatges : 211 Data d'inscripció : 12/03/2008 Ubicació : St. PoL de Mar.iwaNa!
| Assumpte: Re: NOTES D'EN RICHI Dg Jun 22, 2008 8:17 pm | |
| - Klose escrigué:
- jo crec k heu punxat...la nota k ens ha fotut es del practical assesment k vam fer lultim dia a classe...allo ke el pavo et venia i et feia una pregunta sobre com funcionava el putu programa...Crec eh! alomillor stik equivocat però dubto molt k corregeixi 50 redaccions en dos dies. enga a cuidarse!
yo crec aixo tambe, aliwal a corregit 50 treballs amb un dia amb la pinta de putu vagu tunero que tenia el richi jajajaja | |
|
| |
NoSKeR
Nombre de missatges : 177 Data d'inscripció : 25/01/2008 Edad : 36 Ubicació : Horta city
| Assumpte: Re: NOTES D'EN RICHI Dl Jun 23, 2008 7:26 pm | |
| en richi es deu si tingues una foto seva anava a avatar -.-...
si aquest es vago que es la de fotografia :O? | |
|
| |
AranDanDarÀ
Nombre de missatges : 231 Data d'inscripció : 09/02/2008 Edad : 37 Ubicació : Cabrils
| Assumpte: Re: NOTES D'EN RICHI Dc Jun 25, 2008 1:24 am | |
| xD Lo de la de fotografia te explicació (es va quedar cega un temps i s'estara recuperant), pero lo d'"Er Riichar" és lo mas...Nomes falta veurel estirat als sofas de bar de NEWI jugant al Sonic amb el iPhone mentre en Simon explicava... xD Aquest home és l'amo!
Bon estiu! | |
|
| |
Lemur
Nombre de missatges : 342 Data d'inscripció : 21/01/2008 Edad : 36 Ubicació : Mataró Ghetto
| Assumpte: Re: NOTES D'EN RICHI Dc Jun 25, 2008 3:36 am | |
| No parleu aixi de la Virginia, que es fotut lo que li ha passat. Una mica respecte, si us plau. | |
|
| |
GanJaMan
Nombre de missatges : 211 Data d'inscripció : 12/03/2008 Ubicació : St. PoL de Mar.iwaNa!
| Assumpte: Re: NOTES D'EN RICHI Dc Jun 25, 2008 5:17 pm | |
| Lemur yo crec k per mol que li hagi passat això ya podria haver comensat a corregir una mika abans tb... per cert ya estan totes les notes de foto penjades a notes quadrimestre | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: NOTES D'EN RICHI | |
| |
|
| |
| NOTES D'EN RICHI | |
|