AranDanDarÀ
Nombre de missatges : 231 Data d'inscripció : 09/02/2008 Edad : 37 Ubicació : Cabrils
| Assumpte: Re: NEWI-POKER!!! Dc Maig 28, 2008 2:10 pm | |
| Per a qui estigui interessat en jugar i encara no en sapiga, aqui deixo el link de la wikipèdia, on esta tot bastant ben explicat i facil d'entendre. A Newi s'ha d'anar preparat!, camon gasta : http://es.wikipedia.org/wiki/Texas_hold_'em <-- Nose pk pero no deixa fikar el link amb el " 'em ", la questio es que acaba en 'em. Tema la maleta de poker, que pessa lo seu. Busco candidats per a portar part de les fixes que, repartides, no pessen gaire. | |
|
GanJaMan
Nombre de missatges : 211 Data d'inscripció : 12/03/2008 Ubicació : St. PoL de Mar.iwaNa!
| Assumpte: Re: NEWI-POKER!!! Dc Maig 28, 2008 3:17 pm | |
| jo també mapuntare a algunes, avera si men recordo de l'any passat que jugava al cole apostant amb monedes de 10 cents i precisament jugavam a aquesta modalitat. Però no apostarem del pal 1 pound no? serà monedes petites que sino haurem dacabar demanan caritat... | |
|
Lemur
Nombre de missatges : 342 Data d'inscripció : 21/01/2008 Edad : 36 Ubicació : Mataró Ghetto
| Assumpte: Re: NEWI-POKER!!! Dg Jun 01, 2008 9:13 pm | |
| Aran conta amb mi per lo de les fitxes | |
|
Menthon
Nombre de missatges : 25 Data d'inscripció : 19/02/2008 Edad : 35 Ubicació : Mundodisco
| Assumpte: Re: NEWI-POKER!!! Dt Jun 03, 2008 11:30 pm | |
| Eis io tmb mapuntu tot i que no he anat seguitn el post i nose massa be com ha quedat el tema pero se jugar i amb aixo ia us fulmino a tots buahahhahahha (modestia a part)
Pos eso que ens veiem per a NEWI!!! | |
|
Lemur
Nombre de missatges : 342 Data d'inscripció : 21/01/2008 Edad : 36 Ubicació : Mataró Ghetto
| Assumpte: Re: NEWI-POKER!!! Dt Jun 03, 2008 11:49 pm | |
| LLISTA DEFINITIVA DELS JUGADORS:
- Aran
- Pardal
- Arnau
- Hugo
- Rai
- Adrià
- Lemur
- Nosker
- Ganja
- Maiol - Anaïs i Narcís si n'aprenen potser s'animen | |