GanJaMan
Nombre de missatges : 211 Data d'inscripció : 12/03/2008 Ubicació : St. PoL de Mar.iwaNa!
| Assumpte: FRIKIVISION 2008 Dl Maig 19, 2008 3:43 pm | |
| Com ja sabeu, i si no ho sabeu és que no mireu la tele (perquè serà que no ho machacan) aquest dissabte és disputa EUROVISION 2008, on hi participa el personatge que representa tal cual la nació espanyola, a mi tot i que al principi em feia una "verguenza ajena" del 1000, s'ha de dir que un cop mès en putu Buenafuente a tingut vista en fer triumfar un dels seus lacayos sense ni mullar-se els dits, com ja va fer amb el pobre actor que feia de neng ( que es diu que no podía sortir ni de festa perquè els killacos el pillaven i el sacsejaven bestiament de l'alegria al veure'l...pobre pavu). bueno doncs això, que en penseu, ho mirareu... i tal i pascual... | |
|
Lemur
Nombre de missatges : 342 Data d'inscripció : 21/01/2008 Edad : 36 Ubicació : Mataró Ghetto
| Assumpte: Re: FRIKIVISION 2008 Dl Maig 19, 2008 7:21 pm | |
| Doncs jo crec que al principi tenia gracia, es mes, jo vaig iniciar la plataforma pro-chicki-chiki en el foro per a captar vots (que güeno soy ¬¬'); pero ara cada vegada se'm fa mes pessat i tinc ganes de que s'acabi ja el fenomeno chiki-chiki. | |
|
birres89
Nombre de missatges : 256 Data d'inscripció : 04/02/2008 Edad : 35 Ubicació : la selva-maresma
| Assumpte: Re: FRIKIVISION 2008 Dt Maig 20, 2008 2:51 am | |
| jo tan de dir i al final no el veuré per dos opcions, o estaré al cam nou o estaré al pavelló municipal d'esports de maçanet de la selva... jajaja la diferència està en l'esport l'ambient serà el mateix ja que ens juguem l'ascens a primera divisió d'honor d'hoquei | |
|
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: FRIKIVISION 2008 | |
| |
|