| Notes de pràctiques | |
|
+5putopardal GanJaMan Lemur AranDanDarÀ Rayvan dels cels 9 participantes |
Autor | Missatge |
---|
Rayvan dels cels
Nombre de missatges : 97 Data d'inscripció : 06/03/2008
| Assumpte: Notes de pràctiques Dj Maig 15, 2008 7:31 pm | |
| uep algú sap q vol dir PR en la llista d notes q ha penjat el tio? és la nota q ja tenim assegurada, contant l'examen i tot, o només fa referència a les pràctiques ?? si algú m'ho pot aclarir... | |
|
| |
AranDanDarÀ
Nombre de missatges : 231 Data d'inscripció : 09/02/2008 Edad : 37 Ubicació : Cabrils
| Assumpte: Re: Notes de pràctiques Dj Maig 15, 2008 9:44 pm | |
| Si mires a l'apartat de "Notes quadrimestre", veuras més detalladament, les notes de pràctiques, examen i treballs.
¡¡¡¡CREACIÓ.... A TOMAR POLCULO!!! | |
|
| |
Rayvan dels cels
Nombre de missatges : 97 Data d'inscripció : 06/03/2008
| Assumpte: Re: Notes de pràctiques Dj Maig 15, 2008 11:58 pm | |
| merci! | |
|
| |
Lemur
Nombre de missatges : 342 Data d'inscripció : 21/01/2008 Edad : 36 Ubicació : Mataró Ghetto
| Assumpte: Re: Notes de pràctiques Dv Maig 16, 2008 1:45 am | |
| Encara no ha corregit totes les practiques, per tant es normal que alguns de moment estigueu suspesos (entre ells jo). | |
|
| |
AranDanDarÀ
Nombre de missatges : 231 Data d'inscripció : 09/02/2008 Edad : 37 Ubicació : Cabrils
| Assumpte: Re: Notes de pràctiques Dv Maig 16, 2008 12:15 pm | |
| Per xulear un poco, ara k puc... Ami encara em falten 2 practiques i 1 treball per corregir i ja tinc un 5,3!!! xDDDDDD Encara més facil que aprobar amb en Bonastre! | |
|
| |
GanJaMan
Nombre de missatges : 211 Data d'inscripció : 12/03/2008 Ubicació : St. PoL de Mar.iwaNa!
| Assumpte: Re: Notes de pràctiques Dv Maig 16, 2008 12:34 pm | |
| que cabron aran!!! a mi em falten 3 problemes per corregir!!! que els problemes valen un 70% i tink un 2,7 en aquesta part... es injust, només ens hem de presentar a l'examen als que per culpa de la seva vaguesa no els hi ha corregit els problemes...jo no ho veig gens bé però buenu.... | |
|
| |
AranDanDarÀ
| Assumpte: Re: Notes de pràctiques Dv Maig 16, 2008 12:37 pm | |
| No va dir que corregiria URGENTMENT tot el que tnia a la bustia i al mail AVUI?? El que vai entendre és que avui publicara la llista definitiva i, aixì, sabrem qui ha d'anar i qui no a l'examen!! | |
|
| |
putopardal
Nombre de missatges : 167 Data d'inscripció : 24/01/2008 Edad : 36 Ubicació : Mataro ///La Serra d' Almos (priorat tropical)
| Assumpte: Re: Notes de pràctiques Dv Maig 16, 2008 1:57 pm | |
| Pos a mi me toca el membre per no dir una altra cosa perque si no corretgeix rapid la cosa em queda molt mes fluixa del que em pensava. | |
|
| |
birres89
Nombre de missatges : 256 Data d'inscripció : 04/02/2008 Edad : 35 Ubicació : la selva-maresma
| Assumpte: Re: Notes de pràctiques Dv Maig 16, 2008 4:49 pm | |
| Doncs jo, com en el bàsket, no ho sabré fins l'últim segon, estic amb un 4'9 i em falta corregir una puta pràctica de merda esquifida i ronyosa qual llangardaix dissecat enmig del desert | |
|
| |
GanJaMan
Nombre de missatges : 211 Data d'inscripció : 12/03/2008 Ubicació : St. PoL de Mar.iwaNa!
| Assumpte: Re: Notes de pràctiques Dv Maig 16, 2008 8:30 pm | |
| | |
|
| |
birres89
Nombre de missatges : 256 Data d'inscripció : 04/02/2008 Edad : 35 Ubicació : la selva-maresma
| Assumpte: Re: Notes de pràctiques Dv Maig 16, 2008 10:00 pm | |
| Ara el cabronàs fill de puta em diu que no té la pràctica... quan recordo perfectament que no només la vaig fer al mateix dia que ens el va posar sinó que li vaig ensenyar què tal li semblava. Li he dit que passo d'estudiar un exàmen per un treball que he entregat i algun inepte ha perdut he aprobat, yeah | |
|
| |
Nis
Nombre de missatges : 168 Data d'inscripció : 05/02/2008 Edad : 37 Ubicació : Vallromanes
| Assumpte: Re: Notes de pràctiques Dg Maig 18, 2008 1:54 am | |
| - birres89 escrigué:
- Ara el cabronàs fill de puta em diu que no té la pràctica... quan recordo perfectament que no només la vaig fer al mateix dia que ens el va posar sinó que li vaig ensenyar què tal li semblava. Li he dit que passo d'estudiar un exàmen per un treball que he entregat i algun inepte ha perdut
he aprobat, yeah a veure, no ens pasem, k es aixó cabronàs fill de puta i inepte¿? es un pavo de puta mare. es un "caxo de pan" i molt educat. Així k aplikemnos una miketa la paraula respecte. K hi han molts profes cabrons k vale, pero el Joan no. Una mica despistat si, però és bona persona i no es mereix k el tractin de tot aixó. | |
|
| |
alejandropg8
Nombre de missatges : 126 Data d'inscripció : 11/02/2008 Edad : 36 Ubicació : Badalona
| Assumpte: Re: Notes de pràctiques Dg Maig 18, 2008 10:14 am | |
| - Nis escrigué:
- birres89 escrigué:
- Ara el cabronàs fill de puta em diu que no té la pràctica... quan recordo perfectament que no només la vaig fer al mateix dia que ens el va posar sinó que li vaig ensenyar què tal li semblava. Li he dit que passo d'estudiar un exàmen per un treball que he entregat i algun inepte ha perdut
he aprobat, yeah a veure, no ens pasem, k es aixó cabronàs fill de puta i inepte¿? es un pavo de puta mare. es un "caxo de pan" i molt educat. Així k aplikemnos una miketa la paraula respecte. K hi han molts profes cabrons k vale, pero el Joan no. Una mica despistat si, però és bona persona i no es mereix k el tractin de tot aixó. Anaïs la defensora de los pobres com es nota que ha tu no t'ha perdut cap practica i depents d'ella per aprobar xD | |
|
| |
Nis
Nombre de missatges : 168 Data d'inscripció : 05/02/2008 Edad : 37 Ubicació : Vallromanes
| Assumpte: Re: Notes de pràctiques Dg Maig 18, 2008 10:54 pm | |
| - alejandropg8 escrigué:
- Nis escrigué:
- birres89 escrigué:
he aprobat, yeah a veure, no ens pasem, k es aixó cabronàs fill de puta i inepte¿? es un pavo de puta mare. es un "caxo de pan" i molt educat. Així k aplikemnos una miketa la paraula respecte. K hi han molts profes cabrons k vale, pero el Joan no. Una mica despistat si, però és bona persona i no es mereix k el tractin de tot aixó.
Anaïs la defensora de los pobres com es nota que ha tu no t'ha perdut cap practica i depents d'ella per aprobar xD Vete a la mierda un rato wapo | |
|
| |
GrandeGlande
Nombre de missatges : 125 Data d'inscripció : 18/02/2008 Edad : 37 Ubicació : Manresa & Mataro
| Assumpte: Re: Notes de pràctiques Dg Maig 18, 2008 11:46 pm | |
| El tio de audio al començar semblava un piltrafa pero a mesura que passava el curs semblava més hardcore. Com be diu la Nis, es un tio respectuos que mereix respecte i, si no dona notes, será xk es va entregar massa tard, xk se de peña que aquesta semana encara tenia que entregar coses de fa ya dies... be, aprofito tmb per donar senyals de vida i que aixi no sembli que el nosker m'ha passat les galteres o les picades de insecto palo, nouse. salutacions | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Notes de pràctiques | |
| |
|
| |
| Notes de pràctiques | |
|