| Apunts d'Audio by Narcís | |
|
|
Autor | Missatge |
---|
mind Admin
Nombre de missatges : 224 Data d'inscripció : 21/01/2008 Edad : 35 Ubicació : mind's world
| Assumpte: Apunts d'Audio by Narcís Dj Maig 15, 2008 12:52 pm | |
| Wueno gent: "lo prometido és deuda": Apunts d'en Narcís a mitges: http://www.megaupload.com/es/?d=T1I8VSDX Aqui teniu els meus apunts de clase. No estan acabats, falten moltes parts. Jo ara estic completant-los de mica en mica a mida que vaig estudiant. Penjo els previs per si a algú li fan servei i perque si haguessiu d'esperar a que els acabés no els penjaria mai...xD. Si algú s'anim a acabar-los i penjar-los sap que tindra un panteon en el seu honor en el l'aviunguda de la fama del foro. Vinga gent: A ESTUDIAR! | |
|
| |
Grafo33
Nombre de missatges : 38 Data d'inscripció : 14/02/2008 Edad : 35 Ubicació : Granu!!
| Assumpte: Re: Apunts d'Audio by Narcís Dj Maig 15, 2008 1:29 pm | |
| MOLTES GRACIES COLEGAAAAA El marius no ha dit exactament que entrava n? vui dir com en el primer parcial, que ens va penjar el que entrava nomes en el examen Si algu ho sap que m'ajudia plis, que vaig mes perdut.... Merciii | |
|
| |
mind Admin
Nombre de missatges : 224 Data d'inscripció : 21/01/2008 Edad : 35 Ubicació : mind's world
| Assumpte: Re: Apunts d'Audio by Narcís Dj Maig 15, 2008 2:00 pm | |
| El que entra a l'examen segons el propi Màrius és: · Microfonació · Altaveus i caixes acústiques· Line Array (power point de la xerrada aquí!) · Seminari Clap (apunts i riders aquí!) | |
|
| |
GanJaMan
Nombre de missatges : 211 Data d'inscripció : 12/03/2008 Ubicació : St. PoL de Mar.iwaNa!
| Assumpte: Re: Apunts d'Audio by Narcís Dj Maig 15, 2008 5:09 pm | |
| - mind escrigué:
- El que entra a l'examen segons el propi Màrius és:
· Microfonació · Altaveus i caixes acústiques · Line Array (power point de la xerrada aquí!) · Seminari Clap (apunts i riders aquí!) Narcís això implica que entra per l'exàmen tota la segona meitat del llibre o unicament les part que has posat aquí???? | |
|
| |
GanJaMan
Nombre de missatges : 211 Data d'inscripció : 12/03/2008 Ubicació : St. PoL de Mar.iwaNa!
| Assumpte: Re: Apunts d'Audio by Narcís Dj Maig 15, 2008 5:17 pm | |
| aiaiaiaiai men oblidavaaaaaaaaaaaa MERCIIII PER ELS APUNTS TIU TU HAS CURRAT, han donat profit aquests mesos a primera fila e | |
|
| |
mind Admin
| Assumpte: Re: Apunts d'Audio by Narcís Dv Maig 16, 2008 1:41 am | |
| Segons un mail que va enviar en Marius a nosequi (esta a una entrada del foro) nomes surt el que jo he apuntat, res mes. Accepta esclar, si et pasa com a mi, que m'ho tinc que estudiar tot... :'( . Anda que no em costarà remontar el 2 de l'altre examen | |
|
| |
Rayvan dels cels
Nombre de missatges : 97 Data d'inscripció : 06/03/2008
| Assumpte: Re: Apunts d'Audio by Narcís Dl Maig 19, 2008 7:55 pm | |
| algú sap quins son els percentatges d'audio? es a dir quin pes tenen les pràctiques i els examens dins d la nota final d audio?? | |
|
| |
Nis
Nombre de missatges : 168 Data d'inscripció : 05/02/2008 Edad : 37 Ubicació : Vallromanes
| Assumpte: Re: Apunts d'Audio by Narcís Dl Maig 19, 2008 10:15 pm | |
| 25% practikes 75% Examens Ha dit k el P1 te més pes però no ha dit el % dels dos separats :S | |
|
| |
putopardal
Nombre de missatges : 167 Data d'inscripció : 24/01/2008 Edad : 36 Ubicació : Mataro ///La Serra d' Almos (priorat tropical)
| Assumpte: Re: Apunts d'Audio by Narcís Ds Maig 24, 2008 12:42 pm | |
| Merci pels arrays ya penjare si el faig un resumet ben cuco de les ultimes diapositives pero no tinc res segur. aixo si sera un resum pardalitico. | |
|
| |
AranDanDarÀ
Nombre de missatges : 231 Data d'inscripció : 09/02/2008 Edad : 37 Ubicació : Cabrils
| Assumpte: Re: Apunts d'Audio by Narcís Ds Maig 24, 2008 7:42 pm | |
| Deixo els apunts d'audio, son els que van penjar completats!!! http://www.megaupload.com/es/?d=1FCWKYUI Bona feina!! | |
|
| |
putopardal
Nombre de missatges : 167 Data d'inscripció : 24/01/2008 Edad : 36 Ubicació : Mataro ///La Serra d' Almos (priorat tropical)
| Assumpte: Re: Apunts d'Audio by Narcís Dg Maig 25, 2008 5:57 pm | |
| Ostres tio sort que he mirat perque ho estava fent jo i agues quedat una mica desencaixat jejeje merci tio tu as currat. aixo es bona feina que tothom colabori una mica si senyor. un +1 al Narcis i a L'Aran | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Apunts d'Audio by Narcís | |
| |
|
| |
| Apunts d'Audio by Narcís | |
|