| Exercici lliure composició | |
|
|
Autor | Missatge |
---|
AranDanDarÀ
Nombre de missatges : 231 Data d'inscripció : 09/02/2008 Edad : 37 Ubicació : Cabrils
| Assumpte: Exercici lliure composició Dl Maig 12, 2008 9:54 am | |
| Yeeeppp, amb quin programa heu fet aquest exercici? El de lliure composició! L'aina em va dir un, pero ara ya no el recordo!
Merci, Aran. | |
|
| |
GanJaMan
Nombre de missatges : 211 Data d'inscripció : 12/03/2008 Ubicació : St. PoL de Mar.iwaNa!
| Assumpte: Re: Exercici lliure composició Dl Maig 12, 2008 1:44 pm | |
| la pots fer amb el programa que et dongui la gana, ENCORE, REASON, LOGIC, FRUITY LOOPS STUDIO, PROTOOLS, CUBASE, REAKTOR... jo e preferit fer-ho amb ABLETON LIVE 6 es el que utilitzo sempre, xro fins i tot pots utilitzar el merda de WAVELAB o l'AUDACITY i h ha gent de calsse que ha utilitzat el GUITAR PRO aquell... aixo va a gustos...pero per comoditat i facilitat taconsellu F.L. STUDIO XXL es el mès senzill que he vist | |
|
| |
Nis
Nombre de missatges : 168 Data d'inscripció : 05/02/2008 Edad : 37 Ubicació : Vallromanes
| Assumpte: Re: Exercici lliure composició Dl Maig 12, 2008 1:45 pm | |
| Encore, WaveLab... pero com si et graves cantant. "Composició lliure" xD | |
|
| |
Hazok
Nombre de missatges : 174 Data d'inscripció : 25/01/2008 Edad : 37
| Assumpte: Re: Exercici lliure composició Dl Maig 12, 2008 5:26 pm | |
| Com diu el chino2 (xDDD) el FL Studio és bastant fàcil d'utilitzar i dóna bons resultats, després si heu de grabar en multipista un altre bastant fàcil d'utilitzar és el Cool Edit Pro. | |
|
| |
Lemur
Nombre de missatges : 342 Data d'inscripció : 21/01/2008 Edad : 36 Ubicació : Mataró Ghetto
| Assumpte: Re: Exercici lliure composició Dl Maig 12, 2008 7:41 pm | |
| Aran, si ens dius que pretens fer serà més facil indicar-te un programa o un altre, pero com han dit, el FL es facil i complet. Oblidat de Reason, que es molt xungo i apart no crec que et doni temps a baixartel (son 3GB). Sino prova amb els que hi ha a la uni (encore, guitar pro, wavelab) | |
|
| |
.
Nombre de missatges : 115 Data d'inscripció : 07/02/2008 Edad : 38
| Assumpte: Re: Exercici lliure composició Dl Maig 12, 2008 11:55 pm | |
| reason kedan temas heavys... | |
|
| |
Lemur
Nombre de missatges : 342 Data d'inscripció : 21/01/2008 Edad : 36 Ubicació : Mataró Ghetto
| Assumpte: Re: Exercici lliure composició Dl Maig 12, 2008 11:58 pm | |
| - [Pak's!] escrigué:
- reason kedan temas heavys...
Pero la interfaz es laberíntica, por eso hay manuales de tropecientas paginas de Reason, no es facil pillarle el truco. | |
|
| |
.
| Assumpte: Re: Exercici lliure composició Dt Maig 13, 2008 12:05 am | |
| yo voy con "profe",si no...la verdad es ke a primera impresion es un kaos importante... | |
|
| |
GanJaMan
Nombre de missatges : 211 Data d'inscripció : 12/03/2008 Ubicació : St. PoL de Mar.iwaNa!
| Assumpte: Re: Exercici lliure composició Dt Maig 13, 2008 3:49 pm | |
| - Hazok escrigué:
- Com diu el chino2 (xDDD)
mira el que parla si tu ets mes chino que yo...wenu tu deus ser japo kla... - PaK's! escrigué:
- yo voy con "profe",si no...
Tio Pako no te gastas la pasta para aprender a usar Reason no?¿ debe tener bastantes ventajas pero yo como soy pobre prefiero ser autodidacta (aunque nunca me terminé de leer el manual de Resaon 3.0, està aqui lleno de polvo ya...jaja) La calidad de los temas no depende del programa en si sino del productor que lo utilize, la mayoria de DJ's famosos no utilizan un programa en concreto, mayoritariamente se suelen barajar Logic, Reason o Cubase, pero tambien he visto de algunos que se los crean ellos mismos como es el caso de RESET. Yo utilizo el Live 6 (ahora 7) porque ya le pillé el truco pero para gustos colores... | |
|
| |
.
| Assumpte: Re: Exercici lliure composició Dt Maig 13, 2008 4:00 pm | |
| estas loko tio....aligual me gasto pasta pa ke me enseñen...lo ke pasa es ke un colega la toka mucho produciendo,le hacen criticas en revistas y todo,es una makina y me esta enseñando...Esta claro ke no depende del programa pero influye mucho los recursos ke este te da para poder hacer algo digno...Me molaria tokar otros programas asi ke a ver si un dia kedams ns liamos con los ruiditos un rato!! | |
|
| |
Hazok
Nombre de missatges : 174 Data d'inscripció : 25/01/2008 Edad : 37
| |
| |
GanJaMan
| Assumpte: Re: Exercici lliure composició Dc Maig 14, 2008 6:12 pm | |
| - [Pak's!] escrigué:
- estas loko tio....aligual me gasto pasta pa ke me enseñen...lo ke pasa es ke un colega la toka mucho produciendo,le hacen criticas en revistas y todo,es una makina y me esta enseñando...Esta claro ke no depende del programa pero influye mucho los recursos ke este te da para poder hacer algo digno...Me molaria tokar otros programas asi ke a ver si un dia kedams ns liamos con los ruiditos un rato!!
jajaj okok pnsava... ps de puta madre kuando kerais haremos una multiclase de programas de producción. Si kieres ya te pasare algun tema de los míos, aunque nose si te gustaran a ti que te molan los ritmos mas minimalistas...ya ablaremos ala lokosss | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Exercici lliure composició | |
| |
|
| |
| Exercici lliure composició | |
|