| PRĄCTICA 5: DISSENY MM | |
|
+11Javi NoSKeR Naini4606 Lemur Arwen AranDanDarĄ putopardal GrandeGlande Nis mind calibur# 15 participantes |
Autor | Missatge |
---|
calibur#
Nombre de missatges : 15 Data d'inscripció : 04/02/2008
| Assumpte: PRĄCTICA 5: DISSENY MM Ds Maig 10, 2008 7:36 pm | |
| HOLA, amb el meu grup per fer la prąctica 5, anem una mica perduts de com s'ha de fer exactament aquesta prąctica, i es que no sabem com comenēar, apart els enunciats de la tia aquesta són una mica "confusos".. aixķ que si algś ens pot ajudar en quan a guiar-nos una mica de com realtzar-ho, ho agraļrem.. Grącies. | |
|
| |
mind Admin
Nombre de missatges : 224 Data d'inscripció : 21/01/2008 Edad : 35 Ubicació : mind's world
| Assumpte: Re: PRĄCTICA 5: DISSENY MM Dl Maig 12, 2008 5:39 pm | |
| Mail de la Profe sobre programari que es pot utilitzar per aquesta prąctica: - Cita :
- Hola,
Tal com us he dit a classe, existeixen a internet dues eines on-line que podeu usar en comptes del VISIO per a dissenyar els vostres documents del Guió de la prąctica 5. Aquests programes són Gliffy http://www.gliffy.com/ i Project Draw http://draw.labs.autodesk.com/ADDraw/draw.html.
També informar-vos que he publicat al web les notes de les prąctiques 1-4.
Salutacions,
mariabosch | |
|
| |
mind Admin
Nombre de missatges : 224 Data d'inscripció : 21/01/2008 Edad : 35 Ubicació : mind's world
| Assumpte: Re: PRĄCTICA 5: DISSENY MM Dj Maig 15, 2008 2:42 pm | |
| Algu a fet la prąctica 5 ya o k?
Els del meu grup anem perduts perduts. Siusplau si algu la fet que possi un comentari aqui orientant-nos sobre que s'ha de fer i com.
SIUSPLAU!!!!!!!!!!! Que l'hem de fer ya, que sino sen ajuntarą amb estudiar i tal-
Grącies per adalentat | |
|
| |
Nis
Nombre de missatges : 168 Data d'inscripció : 05/02/2008 Edad : 37 Ubicació : Vallromanes
| Assumpte: Re: PRĄCTICA 5: DISSENY MM Dl Maig 19, 2008 11:09 am | |
| Ho sento, pero jo tb vinc amb dubtes. Jo tinc aixó k no se si estą bé, perņ pot servir d'orientació...
Fitxa Tčcnica
Nom producte: Currķculum Vitae Sinopsi: Currķculum vitae personal per introduir al usuari als coneixements dels que disposa la persona en qüestió i interesar al receptor de manera que la vulgui coneixer i plantejar-li un treball. Problema i oportunitat: No coneixen a la persona que es presenta i amb aquesta presentació curricular tenim loportunitat de ser no tan sols coneguda per a una empresa o client sinó que tembé poden aquests estar interesats i concedir-li feina. Gčnere: Informació personal Suport: en CD i via pągina Web. Target principal/pśblic objectiu: Empreses que busquin productores per als seus productes o per a la realització de cortrometratges. Objectius del producte: aconseguir contractes de treball per a la realització i producció de spots i cortometratges.
ALGŚ SAP COM FER LA TAULA? K ES V H I æ? | |
|
| |
GrandeGlande
Nombre de missatges : 125 Data d'inscripció : 18/02/2008 Edad : 37 Ubicació : Manresa & Mataro
| Assumpte: Re: PRĄCTICA 5: DISSENY MM Dl Maig 19, 2008 11:38 am | |
| A la taula s'han de posar les Unitats de continguts (UC) en la fila horitzontal de adalt, les UC aquestes serien les diferents parts de la web, tals com la cabēelera o un modul de noticies, per exemple. Y aixo de V H I es: V - Vida H - Historia I - Inteligencia
A la taula simplement has de posar "Si" o "No" a cadascun d'aquest llocs, depenen la resposta de com sigui la UC. El significat concret d'aquest termes i les posibles respostes a posar a la taula, les trobaras al Tema 5, dossier;) Salutacions | |
|
| |
putopardal
Nombre de missatges : 167 Data d'inscripció : 24/01/2008 Edad : 36 Ubicació : Mataro ///La Serra d' Almos (priorat tropical)
| Assumpte: Re: PRĄCTICA 5: DISSENY MM Dt Maig 20, 2008 10:23 pm | |
| Avaim si algu ha fet els graf's i em pot respondre un aprell de preguntes el primer es rollo arbre amb tots els apartats de la web? i el segon seria nomes un apartat analitzat tambe rollo arbre i amb apartat escrit de que fa cada cosa o com va aixo es que vaig una mica perdut. | |
|
| |
AranDanDarĄ
Nombre de missatges : 231 Data d'inscripció : 09/02/2008 Edad : 37 Ubicació : Cabrils
| Assumpte: Re: PRĄCTICA 5: DISSENY MM Dc Maig 21, 2008 1:05 pm | |
| Estic desesperat per el treball de guionatge, he de fer els apartats:
- Guió literari
- Pla de navegació i
metąfores
- Storyboard de laplicació
- Disseny de la interfķcie
(famķlies de pantalles), layout,estil visual, icones...
I no tinc nidea del que s'ha de fer en cada punt, si s'ha de fer servir algun programa o QUE FERRRRR!!!!!! I encara no he comenēat a estudiar... Ajuda siusplau, ajuda... | |
|
| |
Arwen
Nombre de missatges : 56 Data d'inscripció : 07/05/2008 Edad : 40 Ubicació : Mataró
| Assumpte: Re: PRĄCTICA 5: DISSENY MM Dc Maig 21, 2008 2:19 pm | |
| a G.Literari: contingut, tipus d'interacció i estil (lletra, color...) Las metaforas son los iconos k utilizais (sobre, carro de compra...) Pla de navegació hi he puesto si hay buscador i eso. El storyboar son unos dibujos para enseńar mas o menos k idea de diseńo tienes, como iran las cosas colocadas y donde. Diseny de la interficie, las pantallas k utilizaras: por ej, si una seccion tiene varios apartados, pondras el contenido de todos los apartados dentro de una sola pantalla o haras varias "pantallas" para mostrar el contenido de cada uno de los apartados? no se si m he explicado bien. Espero haberte ayudado | |
|
| |
Lemur
Nombre de missatges : 342 Data d'inscripció : 21/01/2008 Edad : 36 Ubicació : Mataró Ghetto
| Assumpte: Re: PRĄCTICA 5: DISSENY MM Dc Maig 21, 2008 4:50 pm | |
| Fas el guio de l'interfķcie, es a dir, "l'interfķcie escrita". A partir d'aqui dius els detalls, com per exemple les metafores (recorda lo de "una paperera representa que s'esborra l'arxiu" i parides aixi). Quan aixo estigui fet dibuixes l'interfķcie seguint el guio que has escrit. | |
|
| |
Naini4606
Nombre de missatges : 48 Data d'inscripció : 07/02/2008 Edad : 35 Ubicació : Canet de Mar
| Assumpte: Re: PRĄCTICA 5: DISSENY MM Dc Maig 21, 2008 9:10 pm | |
| AJUDA SI US PLAU!!!!!!! Buf! La Lara l'Alba i jo estem estresades perque la prąctica aquesta ens estą comenēan a tocar coses que no hauria! Haveure, jo he fet allņ de l'arbre de posar-hi fletxes segons la navegació etc! i em pensava que aixo era el graf, pero ara veien els apunts he vist que el graf era una taula i molt mes xungu que lo de lesquema! llavors...el que he fet jo que es? l'estructura? el graf? Si algś te una petita idea del que s'ha de fer amb aixņ que ens ajudi! perque la part teorica l'hem entes perņ la de quan s'ha d'utilitza aixo de les fletxes o si es en una taula no! Gracies! Aina | |
|
| |
putopardal
Nombre de missatges : 167 Data d'inscripció : 24/01/2008 Edad : 36 Ubicació : Mataro ///La Serra d' Almos (priorat tropical)
| Assumpte: Re: PRĄCTICA 5: DISSENY MM Dc Maig 21, 2008 10:45 pm | |
| weis gent dema dijous a les 8 del demati el meu grup estarem per la uni si algu mes b com mes sirem mes riurem. per cert lemur busca squirt aveure que et surt riuras bastant. apa ganduuuuls vaigui bonic!! | |
|
| |
NoSKeR
Nombre de missatges : 177 Data d'inscripció : 25/01/2008 Edad : 36 Ubicació : Horta city
| Assumpte: Re: PRĄCTICA 5: DISSENY MM Dj Maig 22, 2008 2:11 pm | |
| algu em podria ensenyar el seu per veure com es fa?
PD: com diuen val mes una imatge k mil paraules ^^! | |
|
| |
Javi
Nombre de missatges : 15 Data d'inscripció : 24/03/2009 Ubicació : Positively 4th street
| Assumpte: Re: PRĄCTICA 5: DISSENY MM Dl Maig 04, 2009 10:54 am | |
| Algś pot penjar la practica 5 resolta?? Es que els de primer no tenim ni idea del que s'ha de fer. Gracies | |
|
| |
BennahCleanPunk
Nombre de missatges : 51 Data d'inscripció : 24/03/2009 Ubicació : MOi!et
| Assumpte: Re: PRĄCTICA 5: DISSENY MM Dl Maig 04, 2009 11:48 pm | |
| si siusplau, a veure si hi ha alguna anima caritativa... jajaja, vaya morru els de primer no?? jajaj a tothom li cau tan be com sembla la srta. Maria Bosch? merci! | |
|
| |
birres89
Nombre de missatges : 256 Data d'inscripció : 04/02/2008 Edad : 35 Ubicació : la selva-maresma
| Assumpte: Re: PRĄCTICA 5: DISSENY MM Dt Maig 05, 2009 12:08 am | |
| de quč anava tal prąctica? xd | |
|
| |
aida
Nombre de missatges : 1 Data d'inscripció : 29/03/2009
| Assumpte: Re: PRĄCTICA 5: DISSENY MM Dt Maig 12, 2009 6:35 pm | |
| Hem de fer el disseny d'un curriculum multimedia interactiu! Demana grafics, taules, un storyboard i moltes més koses.. i vol que només siguin dues pagines de treball... encara estik flipan! Necessitem ajudaa!! xD | |
|
| |
birres89
Nombre de missatges : 256 Data d'inscripció : 04/02/2008 Edad : 35 Ubicació : la selva-maresma
| Assumpte: Re: PRĄCTICA 5: DISSENY MM Dv Maig 15, 2009 9:29 pm | |
| me'n recordo... i veig que el tinc, perņ no sé penjar-lo... si algu dels interessats el vol que m'agregui o m'envii un mail a can birres89@hotmail.com | |
|
| |
pelopinxu
Nombre de missatges : 4 Data d'inscripció : 25/03/2009 Edad : 38
| Assumpte: Re: PRĄCTICA 5: DISSENY MM Dc Maig 20, 2009 12:30 pm | |
| Pel que veig no soc l'unic de primer que esta perdudissim amb el treball AJUDAAAAA | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: PRĄCTICA 5: DISSENY MM | |
| |
|
| |
| PRĄCTICA 5: DISSENY MM | |
|