Bueno Bueno Bueno xiquets i xiquetes, sobretot xiquetes, ha arribat l'hora de presentar-me.
Per als que encara no em coneixeu soc aquell que es fot a les conversesalienes am frases com me cago en mi o denme drogaina.
Doncs bueno yo vaig naixe a La Serra d'Almos un poblet prioratí de 300 habitants i durant els meus primers anys de vida una gran població de gats que m'he encarregat d'eliminar sistematicament. Vaig naixer un 4 de novembre cap alla al 88 despres d'una castanyada per tant es podria dir que ma mare va fotre un pet com una castanya
.
les meves aficions són la musica i el violí, les motos que vaig començar a portar-les als 7 anys i magraden sobretot les de cross, els esports de risc com l'escalada l'alpinisme mirar per sota les faldilles, els patins, els cotches amb muscul els porros el beure , les dones i els ordenadors.
Molts us queixeu de que a vegades estim massa hiperactiu i es veritat soc hiperactiu i l'unic que ma calmat es la musica.
No se m'acut res mes per dir-vos apart que soc sordo d'una orella i odio a les persones.
Aqui unes fotos de mi en el meu habitat natural: