EUPMt - GMA2007
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.



 
ÍndexCercarÚltimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió

 

 EMOS - Algo a dir?

Ir abajo 
+10
joan
sandman
Lemur
birres89
putopardal
Nis
NoSKeR
mind
Rayvan dels cels
Hazok
14 participantes
Anar a pàgina : 1, 2  Següent
AutorMissatge
Hazok

Hazok


Nombre de missatges : 174
Data d'inscripció : 25/01/2008
Edad : 36

EMOS - Algo a dir? Empty
MissatgeAssumpte: EMOS - Algo a dir?   EMOS - Algo a dir? Icon_minitimeDt Abr 08, 2008 12:24 pm

ale, xerreu aquí.
Tornar a dalt Ir abajo
Rayvan dels cels

Rayvan dels cels


Nombre de missatges : 97
Data d'inscripció : 06/03/2008

EMOS - Algo a dir? Empty
MissatgeAssumpte: Re: EMOS - Algo a dir?   EMOS - Algo a dir? Icon_minitimeDt Abr 08, 2008 1:46 pm

ma mare és emo així que una mica de respecte siusplau

només demano això
Tornar a dalt Ir abajo
mind
Admin
mind


Nombre de missatges : 224
Data d'inscripció : 21/01/2008
Edad : 35
Ubicació : mind's world

EMOS - Algo a dir? Empty
MissatgeAssumpte: Re: EMOS - Algo a dir?   EMOS - Algo a dir? Icon_minitimeDt Abr 08, 2008 1:50 pm

Ostia, no sabia que els cucs puguessin ser emos...
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.eupmt.cat/~rovcasna
Hazok

Hazok


Nombre de missatges : 174
Data d'inscripció : 25/01/2008
Edad : 36

EMOS - Algo a dir? Empty
MissatgeAssumpte: Re: EMOS - Algo a dir?   EMOS - Algo a dir? Icon_minitimeDt Abr 08, 2008 2:24 pm

mmm emos nose, pero una mica mariposons si que es tornen xDD
Tornar a dalt Ir abajo
NoSKeR

NoSKeR


Nombre de missatges : 177
Data d'inscripció : 25/01/2008
Edad : 35
Ubicació : Horta city

EMOS - Algo a dir? Empty
MissatgeAssumpte: Re: EMOS - Algo a dir?   EMOS - Algo a dir? Icon_minitimeDt Abr 08, 2008 2:58 pm

la amra d'en rai emo i ell cucfilic.... que complicat deu ser la vida del pare den rai :S
Tornar a dalt Ir abajo
Rayvan dels cels

Rayvan dels cels


Nombre de missatges : 97
Data d'inscripció : 06/03/2008

EMOS - Algo a dir? Empty
MissatgeAssumpte: Re: EMOS - Algo a dir?   EMOS - Algo a dir? Icon_minitimeDt Abr 08, 2008 4:26 pm

mind escrigué:
Ostia, no sabia que els cucs puguessin ser emos...

EMOS - Algo a dir? Gus2za5

aquet va com de emo no?
Tornar a dalt Ir abajo
Nis

Nis


Nombre de missatges : 168
Data d'inscripció : 05/02/2008
Edad : 37
Ubicació : Vallromanes

EMOS - Algo a dir? Empty
MissatgeAssumpte: Re: EMOS - Algo a dir?   EMOS - Algo a dir? Icon_minitimeDt Abr 08, 2008 5:13 pm

Vale, lo k faltava!! Hazok!! tio! avuir k he descobert ki ets vigila k dius k et puc fotre bonka! xD

EMOS - Algo a dir? Emo5ji4
Otra manera de vivir, otra manera de sentir, otra manera de ser. ¿Y k?¬¬ Hakuna matata lol!

(Ja he dit la meva, no em tornaréu a veure x aki xD)
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.eupmt.es/~rodartan
Hazok

Hazok


Nombre de missatges : 174
Data d'inscripció : 25/01/2008
Edad : 36

EMOS - Algo a dir? Empty
MissatgeAssumpte: Re: EMOS - Algo a dir?   EMOS - Algo a dir? Icon_minitimeDt Abr 08, 2008 5:38 pm

Nis escrigué:
Vale, lo k faltava!! Hazok!! tio! avuir k he descobert ki ets vigila k dius k et puc fotre bonka! xD

estic tremolant...































pd: (?)
Tornar a dalt Ir abajo
putopardal

putopardal


Nombre de missatges : 167
Data d'inscripció : 24/01/2008
Edad : 35
Ubicació : Mataro ///La Serra d' Almos (priorat tropical)

EMOS - Algo a dir? Empty
MissatgeAssumpte: Re: EMOS - Algo a dir?   EMOS - Algo a dir? Icon_minitimeDt Abr 08, 2008 5:50 pm

Joder penya ki us entengui ke us compri foteu un post dun concert per a cagarvos en els emos i un post sobre emo's per a cagarvos en lo Rai que sera lo prxim un post sobre en Rai en que us cagareu en la transexualitat que tant abunda en el nostre foro????
Mare de deu lo ke s'ha de veure!!!
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.eupmt.com/~rufpenge
birres89

birres89


Nombre de missatges : 256
Data d'inscripció : 04/02/2008
Edad : 34
Ubicació : la selva-maresma

EMOS - Algo a dir? Empty
MissatgeAssumpte: Re: EMOS - Algo a dir?   EMOS - Algo a dir? Icon_minitimeDt Abr 08, 2008 6:01 pm

pro aket foro no era un foro respectuós? mamma mia...
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.flickr.com/photos/gbr_birres
NoSKeR

NoSKeR


Nombre de missatges : 177
Data d'inscripció : 25/01/2008
Edad : 35
Ubicació : Horta city

EMOS - Algo a dir? Empty
MissatgeAssumpte: Re: EMOS - Algo a dir?   EMOS - Algo a dir? Icon_minitimeDt Abr 08, 2008 7:26 pm

per en birras: aixó es off topic, tot s'hi val ^^.

per en xdal: nu al rai l'estimem molt T_T.

per la nis: com as vist que en jasok es prim com el jandro ja no li tens por XD.

per en jasok: vigila k ja et koneix, proba de vindra a klase amb gorra, alomillor no et rekoneix, consell d'amic Wink
Tornar a dalt Ir abajo
Lemur

Lemur


Nombre de missatges : 342
Data d'inscripció : 21/01/2008
Edad : 35
Ubicació : Mataró Ghetto

EMOS - Algo a dir? Empty
MissatgeAssumpte: Re: EMOS - Algo a dir?   EMOS - Algo a dir? Icon_minitimeDt Abr 08, 2008 7:27 pm

putopardal escrigué:
Joder penya ki us entengui ke us compri foteu un post dun concert per a cagarvos en els emos i un post sobre emo's per a cagarvos en lo Rai que sera lo prxim un post sobre en Rai en que us cagareu en la transexualitat que tant abunda en el nostre foro????
Mare de deu lo ke s'ha de veure!!!


+1 Tota la rao per en Pardal, no seguiu un fil. Acostumeu-vos a no desviar-vos.


Pardal, CUIDA LA ORTOGRAFIA
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.dailymotion.com/lemur
Rayvan dels cels

Rayvan dels cels


Nombre de missatges : 97
Data d'inscripció : 06/03/2008

EMOS - Algo a dir? Empty
MissatgeAssumpte: Re: EMOS - Algo a dir?   EMOS - Algo a dir? Icon_minitimeDt Abr 08, 2008 7:37 pm

jo també t'estimo kevin I love you I love you I love you I love you I love you
EMOS - Algo a dir? Img_de13fafbratitacorazon
Tornar a dalt Ir abajo
mind
Admin
mind


Nombre de missatges : 224
Data d'inscripció : 21/01/2008
Edad : 35
Ubicació : mind's world

EMOS - Algo a dir? Empty
MissatgeAssumpte: Re: EMOS - Algo a dir?   EMOS - Algo a dir? Icon_minitimeDt Abr 08, 2008 7:48 pm

Wueno, tornan al fil del tema emos. Aveure qui em fa una bona descripció del que realment son! Descripció més aviat objectiva que subjectiva siusplau.
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.eupmt.cat/~rovcasna
Rayvan dels cels

Rayvan dels cels


Nombre de missatges : 97
Data d'inscripció : 06/03/2008

EMOS - Algo a dir? Empty
MissatgeAssumpte: Re: EMOS - Algo a dir?   EMOS - Algo a dir? Icon_minitimeDt Abr 08, 2008 7:57 pm

jo en vaig veure un l'altre dia a plaça españa, em va semblar bastan patetic i poc pràctic, el tema pantalons completamen per sota el cul i això...

i la veritat es q em sembla q només he vist aquet, a no se q tambe n'hi hagin que vagin així de casuals més discrets i tal, i que jo els hagi vist sense sabero, pero llavors ja no son emos no?
Tornar a dalt Ir abajo
birres89

birres89


Nombre de missatges : 256
Data d'inscripció : 04/02/2008
Edad : 34
Ubicació : la selva-maresma

EMOS - Algo a dir? Empty
MissatgeAssumpte: Re: EMOS - Algo a dir?   EMOS - Algo a dir? Icon_minitimeDt Abr 08, 2008 8:45 pm

Lemur escrigué:
putopardal escrigué:
Joder penya ki us entengui ke us compri foteu un post dun concert per a cagarvos en els emos i un post sobre emo's per a cagarvos en lo Rai que sera lo prxim un post sobre en Rai en que us cagareu en la transexualitat que tant abunda en el nostre foro????
Mare de deu lo ke s'ha de veure!!!


+1 Tota la rao per en Pardal, no seguiu un fil. Acostumeu-vos a no desviar-vos.


Pardal, CUIDA LA ORTOGRAFIA

s'escriu; cuida l'otrografia! Ai ai ai... aquestes faltes!!


per cert jo en el seu dia ja vaig buscar tot d'informació d'emorroides (m'agrada saber què critica la gent que no sap res) i només vaig trobar webs que parlaven malament d'ells, i alguna web superfreak que en parlaven bé, de totes maneres, el meu resultat 100% objectiu és que són una moda jovenil que destriaràs de la resta de tribus urbanes perquè porten el toupé cap abaix i molts acostumen a portar els pels com si fos una cresta d'aquestes pijes, als Estats Units els emos són coneguts com la barreja de les modes punki+ghotic, ja que són uns rebels que van de marginats per la vida i diuen ser mol lliberals, de fet conec a dos ties que ho són i són bisexuals. Això sí, pel que fa tema vestir, molts pocs van com els autèntics emos perquè fins i tot a ells els faria mal anar vestits com anaven els primers, però el tema "soy duro pero tengo sentimientos" encara està en ells.
El fenòmen Tokyo Hotel que us en parli l' Anaïs que sabrà de què va, però si em diu que el cantant no és emo, jo no sóc persona.
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.flickr.com/photos/gbr_birres
NoSKeR

NoSKeR


Nombre de missatges : 177
Data d'inscripció : 25/01/2008
Edad : 35
Ubicació : Horta city

EMOS - Algo a dir? Empty
MissatgeAssumpte: Re: EMOS - Algo a dir?   EMOS - Algo a dir? Icon_minitimeDt Abr 08, 2008 9:14 pm

bona explicació birras, jo tmbé crec que és una moda juvenil i que s'acabara instaurant poc a poc, molts no saben el que signifiquen pero perque escoltan un parell de cançons de punk-rock o tipus similars els hi molen les pintes dels membres d'aquests grups i les copien. com totes les tribus urbanes és acceptable.
Tornar a dalt Ir abajo
sandman

sandman


Nombre de missatges : 116
Data d'inscripció : 25/01/2008

EMOS - Algo a dir? Empty
MissatgeAssumpte: Re: EMOS - Algo a dir?   EMOS - Algo a dir? Icon_minitimeDt Abr 08, 2008 9:44 pm

weno a mi la veritat els emos me la suan bastant si es volen matar i suicidar i akestes koses pos millor per a tothom! ia mi els q d veritat em fan fastik son els panchis akells q van d raperos am les gorres planes i el puto regueton al movil a tota ostia pel mig del karrer!! akells si q els matavaaa!!



juas la fot es bona! xDD

EMOS - Algo a dir? Emo
Tornar a dalt Ir abajo
joan

joan


Nombre de missatges : 5
Data d'inscripció : 27/02/2008

EMOS - Algo a dir? Empty
MissatgeAssumpte: Re: EMOS - Algo a dir?   EMOS - Algo a dir? Icon_minitimeDc Abr 09, 2008 6:29 pm

Personalment, penso que els emos provenen dels saharauis. Samarretes més amunt del melic pantalons pels genolls, sempre tenen calor.. Rolling Eyes i un flequillo... QUE TE HACES CACA LOCAAAAAA!!! pareix una chupada de camell!! potser tenen alguna malaltia crònica... si, segurament estan enferms XD
Tornar a dalt Ir abajo
Lara

avatar


Nombre de missatges : 151
Data d'inscripció : 08/02/2008
Edad : 35

EMOS - Algo a dir? Empty
MissatgeAssumpte: Re: EMOS - Algo a dir?   EMOS - Algo a dir? Icon_minitimeDc Abr 09, 2008 6:45 pm

Més que la imatge, la personalitat que adopten...



EMOS - Algo a dir? Thump_1628647CspedEMO
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.eupmt.cat/~ruicarla
mind
Admin
mind


Nombre de missatges : 224
Data d'inscripció : 21/01/2008
Edad : 35
Ubicació : mind's world

EMOS - Algo a dir? Empty
MissatgeAssumpte: Re: EMOS - Algo a dir?   EMOS - Algo a dir? Icon_minitimeDc Abr 09, 2008 6:50 pm

De la foto den sandman nomes dir que hi ha un bon catxo de retoc fotografic amb el color vermell del voltan dels ulls. I els ulls tambe estan sobrepossats es nota un ou. No obstan, el payo es emoCIONANT nomes de veurel... xD

Si no me fixat malament els piercings del llavi tambe estan trucats, potser no tots, pero esl aros tenen un "algo" que no em cuadra.
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.eupmt.cat/~rovcasna
Hazok

Hazok


Nombre de missatges : 174
Data d'inscripció : 25/01/2008
Edad : 36

EMOS - Algo a dir? Empty
MissatgeAssumpte: Re: EMOS - Algo a dir?   EMOS - Algo a dir? Icon_minitimeDg Abr 20, 2008 9:32 pm

Flipa xDDD

Tornar a dalt Ir abajo
mind
Admin
mind


Nombre de missatges : 224
Data d'inscripció : 21/01/2008
Edad : 35
Ubicació : mind's world

EMOS - Algo a dir? Empty
MissatgeAssumpte: Re: EMOS - Algo a dir?   EMOS - Algo a dir? Icon_minitimeDl Abr 21, 2008 12:13 am

Hola, soc Emo, no em pegis...


p.d.: XD
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.eupmt.cat/~rovcasna
birres89

birres89


Nombre de missatges : 256
Data d'inscripció : 04/02/2008
Edad : 34
Ubicació : la selva-maresma

EMOS - Algo a dir? Empty
MissatgeAssumpte: Re: EMOS - Algo a dir?   EMOS - Algo a dir? Icon_minitimeDl Abr 21, 2008 12:58 am

mae mia mae mia mae mia...
jajajaja
el que mola més és el punk que entrevisten, si allò és punk jo sóc catòlic practicant xD
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.flickr.com/photos/gbr_birres
Menthon

Menthon


Nombre de missatges : 25
Data d'inscripció : 19/02/2008
Edad : 35
Ubicació : Mundodisco

EMOS - Algo a dir? Empty
MissatgeAssumpte: Re: EMOS - Algo a dir?   EMOS - Algo a dir? Icon_minitimeDv Gen 23, 2009 10:29 am

Ostia estic aquí aborrit al Sermat i mestic veient topics de fa temps per entretenirme, i aquest vídeo es la ostia, realment els humans estem fatal!!!!.

Va el punk/dark aquest (vete tu a saber que es un punk/dark) i diu que nos estamos pegando (si nomes esteu cridant com mariques) por que nos han robado el estilo!!!

Per flipar mandarines!!!
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





EMOS - Algo a dir? Empty
MissatgeAssumpte: Re: EMOS - Algo a dir?   EMOS - Algo a dir? Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
EMOS - Algo a dir?
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 2Anar a pàgina : 1, 2  Següent
 Temas similares
-

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
EUPMt - GMA2007 :: On Topic :: Off Topic-
Canviar a: